تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۵۶
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۱۴۰۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
روایت سیف از حاشیه مجلس:

گزنده، تلخ و البته عبرت‌آموز

می متالز - رئیس‌کل بانک مرکزی حاشیه حضور هفته پیش در مجلس را گزنده، تلخ و البته عبرت‌آموز دانست و گفت: اگر میانجیگری برخی نمایندگان نبود، درگیری فیزیکی شدت می‌یافت.
گزنده، تلخ و البته عبرت‌آموز

به گزارش می متالز، ولی‌اله سیف درباره حاشیه حضور هفته گذشته در مجلس که مربوط به هجوم برخی نمایندگان به وی بود،با توضیحاتی در تلگرام اعلام کرد: اگر میانجیگری برخی نمایندگان نبود، درگیری فیزیکی شدت می‌یافت. اتفاقات تلخ چند روز گذشته در صحن علنی مجلس را که متاسفانه بیش از هر چیز موجب وهن و ضعیف جلوه کردن رابطه مثبت و همدلانه اکثریت نمایندگان با دولت و بنده به‌عنوان یکی از خادمان مردم در دولت شد، اتفاقی گزنده، تلخ و البته عبرت‌آموز می‌دانم.

گزنده از آن رو که کم‌‌تابی معدودی از عزیزان نماینده برای شنیدن توضیحات رئیس‌کل بانک مرکزی که با نیت آگاه‌سازی این عزیزان در میان آنها حضور یافته بود به حدی بود که حتی اجازه ندادند کلامی پس از نام خداوند متعال در مطلع سخن بر زبان آورم و از همان ابتدا بنا را بر نشنیدن و... قرار دادند.

چنان که اگر نبودند نمایندگان فهیم، صبور و شجاعی مانند تابش، نعمتی، مطهری، وکیلی و یوسفیان ملا تا همکاران بی‌تاب و کم‌صبر خود را از اطراف تریبون مقدس مجلس دور کنند قطعاً آسیب‌های جسمانی وارد شده به بنده و از آن مهم‌تر حیثیت و حرمت این تریبون ارزشمند بیش‌ازپیش بود، آسیب‌هایی که متاسفانه خود این بزرگواران از آنها بی‌نصیب نماندند و آثار جراحات لحظات تلخ بر جسم‌ آنها ‌همچنان باقی و پیداست.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده