تاریخ: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۰۵
بازدید: ۳۹۲
کد خبر: ۱۴۱۱۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید مدیرعامل سیمان فارس و خوزستان از شرکت سیمان صوفیان

می متالز - مهندس صفاکیش مدیر عامل سیمان فارس و خوزستان به همراه معاونین و مدیران عالی آن شرکت در تاریخ ۱۳۹۷/۱/۳۰ ضمن بازدید از خطوط تولید و پروژه های شرکت سیمان صوفیان با مهندس نجفی (مدیر عامل) ، مدیران و سرپرستان این شرکت دیدار و گفتگو نمودند.
بازدید مدیرعامل سیمان فارس و خوزستان از شرکت سیمان صوفیان

به گزارش می متالز، در این دیدار پس از استقبال توسط مدیران و پرسنل شرکت سیمان صوفیان از مهندس صفاکیش و همراهان ابتدا جلسه ای جهت آشنایی و مذاکره با مدیران شرکت برگزار شد.

در این جلسه مدیران شرکت سیمان صوفیان به مشکلات موجود و بررسی راه کارها و موانع پیش رو پرداختند.

مهندس صفاکیش با خاطر نشان ساختن اینکه شرکت سیمان صوفیان در سنوات گذشته الگویی برای کل صنایع کشور بود ، افزود : این شرکت با توجه به وجود پتانسیل های قوی در حوزه منابع انسانی و موقعیت شرکت می تواند با همت و تلاش همکاران، سرآمد سایرشرکت های صنعتی استان تبدیل گردد.

مدیرعامل سیمان فارس و خوزستان افزود: جهت هم افزایی همکاران کلیه شرکت های سیمانی هلدینگ، سمینارهای تخصصی طراحی شده است که می توانیم ضمن یکسان سازی ، اجرای طرح های موفق را به همه شرکت های ذینفع بسط داده و زمینه رشد شرکت های زیرمجموعه را فراهم سازیم .

مهندس صفاکیش با تاکید براینکه نظرات و راهکارهای همکاران ارزشمند می باشد گفت: به مقاله هایی که حالت کاربردی دارند، ارزش زیادی داشته و سعی در اجرایی کردن آنها خواهیم کرد .

ایشان در ادامه افزود : بدون شک برای توسعه و افزایش رشد اقتصادی، دیگر نمی توان به فرمول های کلاسیک و سنتی اکتفا کرد و باید از ظرفیت های جدید بهره گرفت.

در این جلسه مهندس صفاکیش ضمن استماع نقطه نظرات مدیران بخشهای مختلف شرکت ، رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

مهندس نجفی مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان ضمن ابراز خیرمقدم  و قدردانی از حمایت ها و راهنمایی های مدیریت هلدینگ فارس و خوزستان ، گزارش جامعی از آخرین وضعیت شرکت ارائه کرد.

مهندس نجفی با تاکید بر توانمندی شرکت سیمان صوفیان اظهار کرد: اخیرا با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های شرکت، برنامه استراتژی تدوین شده است که شایسته است توجه بیشتری به بالا بردن راندمان شرکت و بخصوص افزایش صادرات و سود دهی شرکت و کاهش هزینه های غیر ضروری داشته باشیم .

مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان ضمن اظهار خرسندی افزود ؛ در این شرکت با عنایت به رایزنی های انجام شده، با وجود این همکاران توانمند، گام های بزرگی را می توان برداشت که خروجی این برنامه می تواند منجر به بالا بردن سود شرکت و افزایش رفاه پرسنل خواهد شد .

مهندس نجفی با تاکید بر اینکه شرکت سیمان صوفیان دارای ویژگی های خاصی همچون همجوار بودن با کشورهای ترکیه ، عراق ، ارمنستان ، گرجستان و ……آذربایجان ، همچنین دارای ریل آهن جهت انتقال محصولات می باشد گفت : افق پیشروی سیمان صوفیان درخشان می باشد و مطمئن هستم که آینده خوبی برای شرکت سیمان صوفیان رقم خواهد زد .

در پایان این مراسم مهندس صفاکیش و هیئت همراه از بخشهای مختلف شرکت سیمان صوفیان بازدید نمود.

عناوین برگزیده