تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۰:۳۷
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۱۵۴۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت هک شدن سایت ثبت سفارش وزارتخانه را تکذیب کرد/ پیگیر برخورد قانونی با متخلفان هستیم

می متالز - مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت هک شدن سایت ثبت سفارش وزارتخانه را تکذیب کرد و ضمن تایید تخلف در ورود 6481 خودرو به گمرکات کشور از پیگیری برای برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت هک شدن سایت ثبت سفارش وزارتخانه را تکذیب کرد/ پیگیر برخورد قانونی با متخلفان هستیم

به گزارش می متالز، این مرکز درپی اظهارات ناصر سراج، رئیس محترم سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر اینکه سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت هک شد و حدود ۵ هزار خودروی مدل بالا وارد کشور شد! جوابیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بررسی‌های انجام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت مشخص کرد که در مجموع ۶۴۸۱ خودرو با تخلف واردکنندگان و سامانه ثبت سفارش ، به گمرکات کشور وارد شده است که از این تعداد، ۱۹۰۰ خودرو ترخیص شده و مابقی خودروها همچنان در گمرک مانده است و سازمان تعزیرات حکومتی و دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی در حال بررسی موضوع تخلف ترخیص ۱۹۰۰ خودرو به کشور است.

مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه های نظارتی به جد پیگیر موضوع تخلف صورت گرفته است و پس از شناسایی و برخورد با متخلفان، نتایج را به اطلاع عموم می رساند.

گفتنی است مرکز حراست وزارتخانه بهمن ماه سال گذشته اطلاع رسانی اولیه را در این خصوص انجام داده است.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده