تاریخ: ۲۴ تير ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۲۸
بازدید: ۲۳۵
کد خبر: ۱۶۰۶۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو:

اینوماین بستر تجاری سازی ایده های ارزش آفرین را فراهم می کند

می متالز - مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو گفت: جشنواره اینوماین می تواند بستری مناسب برای تجاری سازی ایده های ارزش آفرین را فراهم کند.
اینوماین بستر تجاری سازی ایده های ارزش آفرین را فراهم می کند

به گزارش می متالز، غلامرضا ملاطاهری مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو و دبیر نخستین جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی در مراسم اختتامیه این جشنواره که در ایمیدرو برگزار شد، اعلام کرد: جشنواره اینوماین می تواند بستری مناسب برای خلق ایده و تبدیل آن به فناوری، تجاری سازی و ورود به فضای کسب و کار را فراهم کند.

وی خاطرافزود: تعداد ایده های ارسالی به جشنواره 114 ایده بود که بخش معدن و صنایع معدنی با 51 ایده بیشترین میزان ایده های ارسالی را به خود اختصاص داد و پس آز آن به ترتیب اشخاص حقیقی 33 ایده، شرکت های دانش بنیان 19 ایده و دانشگاه ها 11 ایده به جشنواره ارسال کردند.

ملاطاهری خاطر نشان کرد: این جشنواره در 6 محور برگزار شد و 70ایده شامل 15 ایده در محور فناوری های نوین اکتشاف، استخراج، نوآوری معدن و صنایع معدنی با تاکید بر فاوا، نانو و بایو، 11 ایده در محور مدیریت انرژی و آب در معدن و صنایع معدنی، 10ایده در محور ایمنی، بهداشت و محیط زیست در معدن و صنایع معدنی، 12 ایده در محور محصولات نوین و کاربردهای جدید مواد معدنی، 10 ایده در محور مدیریت پسماند و باطله معدن و صنایع معدنی و 12 ایده در محور خدمات پشتیبان زنجیره معدن و صنایع معدنی به مرحله داوری جشنواره راه پیدا کردند.

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو گفت: از بین ایده های راه یافته به جشنواره 10 ایده برگزیده شده است که امیدواریم با معرفی این ایده ها به صندوق جسور بتوانیم بستر مناسب برای رشد، توسعه و اعتلای فناوری فراهم کنیم.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده