تاریخ: ۲۴ تير ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۰۲
بازدید: ۲۴۰
کد خبر: ۱۶۱۱۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مشارکت سیمان هرمزگان در ساخت واحدهای مسکونی برای نیازمندان بندر خمیر

می متالز - پیشنهاد ساخت و بازسازی منازل نیازمندان بندر خمیر در چند فاز توسط دکتر باشتی مدیر عامل شرکت سیمان هرمزگان مطرح و در قالب تفاهم‌نامه‌ای مابین شرکت سیمان هرمزگان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و انجمن خیریه بندر خمیر به تصویب رسید.
مشارکت سیمان هرمزگان در ساخت واحدهای مسکونی برای نیازمندان بندر خمیر

به گزارش می متالز، روز سه شنبه 19تیر دکتر باشتی مدیر عامل شرکت سیمان هرمزگان و دکتر مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، به همراه فرماندار شهرستان و تنی چند از مسئولین اداری و اجتماعی بندر خمیر در محل مهمانسرای سیمان به نشست و گفتگو درخصوص مسائل روز شهرستان پرداختند.

پس از این دیدار، بازدیدی به همراه مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مسئولین انجمن خیریه بندر خمیر از منازل مددجویان کمیته امداد انجام و از نزدیک، مسائل و مشکلات ایشان دیده و شنیده شد.

در خلال این بازدید، پیشنهاد ساخت و بازسازی منازل این عزیزان در چند فاز توسط دکتر باشتی مطرح و در قالب تفاهم‌نامه‌ای مابین شرکت سیمان هرمزگان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و انجمن خیریه بندر خمیر به تصویب رسید.

شایان ذکر است ۲۰۰ واحد مسکونی در ۱۰ فاز بیست واحدی در شهر خمیر جهت رفاه مددجویان کمیته امداد مورد نیاز است که شرکت سیمان هرمزگان آمادگی خود را در راستای کمک به ساخت این واحدها برای نیازمندان شهرستان اعلام کرده است.

عناوین برگزیده