تاریخ: ۲۷ تير ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۴۲
بازدید: ۳۷۸
کد خبر: ۱۶۱۷۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در مناقصه یک مرحله ای؛

زرشوران، خرید هزار تن سیانید سدیم را به مناقصه گذاشت

می متالز - شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در نظر دارد نسبت به انتخاب پیمانکار برای خرید 1000 (یک هزار) تن سیانید سدیم قرصی با خلوص 98 درصد مورد نیاز کارخانه طلای زرشوران از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای اقدام کند.
زرشوران، خرید هزار تن سیانید سدیم را به مناقصه گذاشت

به گزارش می متالز، این شرکت با توجه به قانون برگزاری مناقصات، از کلیه شرکت‌ها و پیمانکاران ذیصلاح که مایل به شرکت در مناقصه فوق هستند دعوت می کند برای دریافت اسناد مناقصه به دبیرخانه کمیسیون معاملات واقع در مجتمع طلای زرشوران یا به نشانی دفتر مرکزی به نشانی تهران، میدان ولیعصر، خیابان شقایق، پلاک 5 و 7 مراجعه کنند.

محل اجرای پروژه استان آذربایجان غربی، شهرستان تکاب، کیلومتر 38 جاده تخت سلیمان، روستای زرشوران، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران و مدت اجرای آن یک سال شمسی است.

شرکت های متقاضی در این مناقصه باید گواهی نامه صلاحیت در اختیار داشته باشند به طوری که ساز و کار مناسب به منظور انجام موضوع مناقصه‌ و توانایی مالی لازم و کافی و توانایی ارایه ضمانتنامه بانکی شرکت در فرآیند ارجاع کار و حسن انجام تعهدات (در صورت برنده شدن) در اختیار باشند.

همچنین تاییدیه و مجوز بازرگانی، مجوز گمرکات (ترخیص کالا) و همچنین تفاهم‌نامه با شرکت‌های معتبر حمل و نقل داخلی نیز ضروری است. از سوی دیگر ارایه ضمانتنامه بانکی باید به مبلغ 4،500،000،000 (چهار میلیارد و پانصد میلیون) ریال از دیگر مدارک مورد نیاز این مناقصه است.

مهلت دریافت اسناد پس از واریز مبلغ 000/000/2 (دو میلیون ریال) به شماره حساب 5778857780 در وجه شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران نزد بانک ملت، شعبه تکاب، کد 11932، از تاریخ درج آگهی حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز چهار‌شنبه مورخ 03/05/1397 است که باید به دبیرخانه کمیسیون معاملات واقع در محل شرکت در زرشوران یا دفتر مرکزی تهران ارایه شود. متقاضیان مکلفند پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز دوشنبه مورخ 15/05/1397 به دبیرخانه کمیسیون معاملات واقع در نشانی در زرشوران یا دفتر مرکزی تهران ارایه دهند. . زمان گشایش پاکت‌ها نیز ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه مورخ 16/05/1397 در محل شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران است.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده