تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۸:۱۲
بازدید: ۲۹۲
کد خبر: ۱۷۵۷۸
سرویس خبر : انرژی

واکنش مدیرعامل ساتبا و معاون وزیر نیرو به خروج شرکت انگلیسی‌ از ایران

می متالز - مدیرعامل ساتبا و معاون وزیر نیرو درپی اعلام خروج شرکت کوئرکاس از ایران واکنش نشان داده و از سرمایه گذاری این شرکت انگلیسی اظهار بی اطلاعی کردند.
واکنش مدیرعامل ساتبا و معاون وزیر نیرو به خروج شرکت انگلیسی‌ از ایران

به گزارش می متالز، رویترز اعلام کرد،شرکت انگلیسی کوئرکاس که در زمینه سرمایه‌گذاری در انرژی‌های تجدیدپذیر فعالیت دارد به‌دلیل تحریم‌های اخیر دولت آمریکا تمام فعالیت‌ها در ایران از جمله یک پروژه 500 میلیون یورویی برق خورشیدی را متوقف می‌کند.

دیه گو بیاسی مدیر ارشد شرکت کوئرکاس در این باره گفت: بعد از تحریم‌های جدید دولت آمریکا علیه ایران، تصمیم گرفته‌ایم تمام فعالیت‌ها در این کشور از جمله پروژه 600 مگاواتی‌ را متوقف کنیم.همچنان به رصد دقیق وضعیت ایران ادامه می‌دهیم.

محمد صادق‌زاده مدیرعامل انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا)در واکنش به اعلام خروج این شرکت انگلیسی گفت: اصلاً نیامده بودی که اکنون بخواهی بروی.

معاون وزیر نیرو این ادعا را یک شیطنت سیاسی دانست و گفت: همه امور مربوط به انرژی‌های تجدیدپذیر در سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق انجام می‌شود و ما از وجود چنین سرمایه‌گذاری که این شرکت انگلیسی اعلام کرده، بی‌اطلاعیم.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده