تاریخ: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۹:۰۸
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۲۰۱۶۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

برگزاری iMat 2018 با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران

می متالز - هفتمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی مهندسی مواد و متالورژی (iMat 2018) با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران فردا، 17 مهرماه آغاز به کار خواهد کرد.
برگزاری iMat 2018 با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران

به گزارش می متالز به نقل از عصر مس آنلاین، iMat 2018 که از مهم‌ترین اجتماعات متخصصین متالورژی برای ارائه دستاوردهای علمی، تکنولوژی‌‌‌های نوین و محصولات جدید است طی روزهای 17 و 18 مهرماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

مهندسی مواد، متالورژی صنعتی، متالورژی استخراجی، متالورژی فیزیکی و علم مواد، ریخته‌گری و انجماد، مدیریت راهبردی و محیط‌زیست و شبیه‌سازی محورهای اصلی این کنفرانس اعلام شده‌اند.

نمایشگاه iMat 2018 نیز با محورهای مواد، ماشین‌آلات، تجهیزات و ملزومات، فرایندها و خدمات و در زمینه‌های معدن و مواد اولیه، زنجیره فلزات آهنی و غیرآهنی، مواد پیشرفته، محصولات نهایی، پودر فلزات و آلیاژها، سوپرآلیاژها و آلیاژهای دما بالا و... برگزار می‌شود. 

در حاشیه این کنفرانس و نمایشگاه همچنین کارگاه «اصول و کاربرد تصویربرداری با میکروسکوپ EBSD در تحلیل ریزساختار و بافت کریستالی» که توسط «استفان زافرر»، سرپرست تیم تحقیقاتی مؤسسه تحقیقات آهن ماکس پلانک ارائه می‌شود و کارگاه «طراحی سیستم راهگاهی و روش‌های ماهیچه‌گذاری در ریخته‌گری دقیق» که «علی جهان‌افروز»، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت ریخته‌گری دقیق پولادیر و «پویان موذنی‌پور»، مدیر طراحی و تکنولوژی شرکت ریخته‌گری دقیق پولادیر ارائه آن را برعهده خواهند داشت، برگزار می‌شود. 

گفتنی است iMat از سال 2007 با همت انجمن مهندسی متالورژی و مواد ایران و انجمن علمی ریخته‌گری ایران با هدف ایجاد زمینه مطلوب جهت ارائه توانایی‌های روزافزون دانشجویان و صنایع مرتبط آغاز به کار کرده است. این کنفرانس و نمایشگاه از سال 2012 در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود و تاکنون توانسته است زمینه‌ساز ایجاد محیطی برای ارائه دستاوردهای روز دنیا و به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص باشد.

منبع: عصر مس
عناوین برگزیده