تاریخ: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۳۰
بازدید: ۲۳۸
کد خبر: ۲۰۴۸۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

حال هپکو بسیار خوب است

می متالز - مدیرعامل شرکت هپکو اراک با تاکید بر اینکه حال شرکت خوب است، گفت: از توان شرکت در تولید تجهیزات معدنی استفاده شود.
حال هپکو بسیار خوب است

به گزارش می متالز، غلامرضا صادقیان  با اشاره به توانمندی شرکت هپکو در تولید انواع ماشین‌آلات خاصه در حوزه معدن گفت: در این راستا با رئیس خانه معدن کشور نشست‌هایی انجام گرفته و خوشبختانه آنها نسبت به ظرفیت‌های شرکت هپکو در حوزه معدن اشراف و اطلاع کافی دارند.

وی با اشاره به ساختار پروژه ای شرکت هپکو که عموما در زمینه تولید ماشین‌آلات حمل و نقل فعال است، گفت: این شرکت توان ساخت و تولید تجهیزات نیروگاهی را دارد و در حال حاضر با شرکت مپنا و توکا در حال همکاری است، همچنین برای سازمان بنادر و دریانوردی کشور در حال تامین و ساخت تجهیزات هستیم.

صادقیان تصریح کرد: شرکت هپکو به عنوان یک شرکت سازنده ماشین‌آلات راهسازی شناخته شده است، اما با این حال توان و تخصص بسیاری در ساخت تجهیزات صنعتی دارد که باید از این ظرفیت استفاده کرد و قطعا می‌توان در حوزه صنعت سنگ و معدن نیز از این توانمندی بهره‌مند شد.

وی با بیان اینکه شرکت تاکنون ورودی به عرصه ساخت تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز معدن نداشته است و عموما در زمینه تامین تجهیزات نیروگاهی و پالایشگاهی فعالیت دارد، افزود: خوشبختانه شرکت در یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در محلات حاضر بود و این حضور می‌تواند نقطه عطفی برای ورود شرکت به تامین تجهیزات و ماشین‌آلات صنعت معدن و سنگ باشد.

مدیرعامل شرکت هپکو عنوان کرد: مدیر فروش شرکت در نمایشگاه حاضر بود و با توجه به تفاوت موضوعیت ماشین‌آلات معدنی و تجهیزات ویژه معادن تیم فنی شرکت، برگزاری نشست‌هایی پیش بینی شد تا به منظور واردات ماشین‌آلات معدنی از توان و ظرفیت فنی شرکت هپکو استفاده شود.

صادقیان با بیان اینکه حال شرکت هپکو خوب است، گفت: خوشبختانه وضعیت شرکت خوب است و مشغول تامین منابع مالی هستیم که تا هفته آینده انجام می شود و تا اواخر مهرماه تولید اصلی هپکو را آغاز می کنیم.

منبع: ایسنا
عناوین برگزیده