تاریخ: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۰:۰۴
بازدید: ۳۹۳
کد خبر: ۲۳۳۵۱
سرویس خبر : انرژی

آغاز بکار سیزدهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی

می متالز - سیزدهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی امروز با حضور 40 کشور در هتل المپیک تهران آغاز بکار کرد.
آغاز بکار سیزدهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی

به گزارش می متالز، سیزدهمین همایش بین‌المللی سواحل بنادر و سازه‌های دریایی امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی، پژوهشگران و مسئولان کشورهای خارجی در هتل المپیک تهران برگزار شد.

محمدرضا الهیار معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه ایران دارای 5800 کیلومتر نوار ساحلی در شمال و جنوب  است، گفت: لزوم توسعه پایدار، افزایش علم و دانش و تبادل تجربیات در عرصه بین‌المللی بسیار مهم و ضروری است.

وی تأکید کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در 28 سال گذشته با همکاری‌ نهادها تلاش کرده تا هر دو سال یکبار این همایش بزرگ دریایی را برگزار کند.

 معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه این همایش بستر مناسبی برای تبادل دانش فراهم می‌کند، افزود: حمایت معنوی 17 سازمان بین‌المللی و ملی را در این همایش داریم.

الهیار اظهار کرد: در این همایش 40 کشور حضور دارند و 80 مقاله در 3 سالن به صورت همزمان و 71 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

وی گفت: در این همایش 6 ورک شاپ وجود دارد و نمایشگاه جانبی نیز با حضور بیش از 50 شرکت کننده از کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

 معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: در پایان این همایش از چندین طرح دانش بنیان نیز رونمایی می‌شود.

اللهیار در پایان گفت: امیدواریم با برگزاری چنین همایش‌هایی گام مناسبی را در راستای رشد و توسعه سازه‌های دریایی و دانش دریایی برداریم.

عناوین برگزیده