تاریخ: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۰:۳۶
بازدید: ۳۱۴
کد خبر: ۲۴۵۸۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس از سیمان فارس

می متالز - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس به همراه جمعی از کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس ضمن بازدید از کارخانه سیمان فارس از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته و وضعیت زیست محیطی این کارخانه قرار گرفتند.
بازدید مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس از سیمان فارس

به گزارش می متالز، آقای دکتر سعید محمودی به همراه آقای دکتر پیراسته مشاور ارشد مدیرعامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان در امر محیط زیست ضمن بازدید از بخش های خط تولید کارخانه، از نزدیک در جریان اقداماتی چون فیلتراسیون، الکتروفیلترها، بگ هاوس، مدیریت پسماندها، گسترش فضای سبز و … قرار گرفتند و سپس در جلسه مدیران این شرکت حاضر شدند.

در ابتدای این جلسه، مهندس علیرضا بستانیان مدیرعامل شرکت سیمان فارس ضمن خوش آمد گویی به سابقه درخشان این مجموعه صنعتی در رعایت الزامات زیست محیطی و اهتمام به حفاظت محیط زیست اشاره کرد و در ادامه مهندس محسن شکیباپور رییس واحد محیط زیست شرکت سیمان فارس نیز به ارایه گزارش اقدامات انجام شده در زمینه حفظ محیط زیست و آمارهای سیستم آنلاین مانیتورینگ واحد های مختلف شرکت پرداخت.

آقای دکتر پیراسته مشاور ارشد مدیرعامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان در امر محیط زیست در این جلسه به اهتمام مدیریت و کارکنان هلدینگ سیمان فارس و خوزستان در توجه به الزامات زیست محیطی اشاره کرد.
همچنین مدیرکل محیط زیست استان فارس از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در شرکت سیمان فارس تقدیر بعمل آورد.

عناوین برگزیده