تاریخ: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۲:۱۶
بازدید: ۳۷۳
کد خبر: ۲۴۷۳۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

محمدولی: کاهش قیمت ۱۵۰ هزار تومانی سکه در یک روز/ طلا گرمی ۳۰۱ هزار تومان شد

می متالز - رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه سکه نسبت به دیروز ۱۳۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است، گفت: امیدواریم روند نزولی طلا و ارز در یک رقمی به ثبات برسد تا مردم و بازاری ها با اطمینان خرید و فروش کنند.
محمدولی: کاهش قیمت ۱۵۰ هزار تومانی سکه در یک روز/ طلا گرمی ۳۰۱ هزار تومان شد

به گزارش می متالز به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت محمد ولی در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: روند قیمتی در بازار رو به کاهش است و احتمالاً در روزهای آینده نیز ادامه دار خواهد شد.

وی افزود: نوسانات قیمتی خیلی به نفع مجموعه بازار طلا نیست و امیدواریم تا جایی پیش رود که به ثبات برسد و آرامش اصلی را به بازاری ها و مردم دهد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت طلا نسبت به روزهای قبل حدود 12 درصد کاهش یافته است، تصریح کرد: قیمت سکه نیز نسبت به دیروز 150 تومان کاهش یافته است.

به گزارش می متالز به نقل از خبرگزاری تسنیم، امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت 3 میلیون و 410 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 3 میلیون و 235 هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و 751 هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و 21 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 628 هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای 18عیار هم 301 هزار و 500 تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1239.1 دلار معامله می‌شود.

عناوین برگزیده