تاریخ: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۲:۲۲
بازدید: ۴۱۰
کد خبر: ۲۴۷۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

استعفای داماد رئیس جمهور از سمت معاونت وزیر صنعت

می متالز - کامبیز مهدی زاده معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی از سمت خود استعفا کرد. جمعه هفته قبل، وزیر صنعت، معدن و تجارت داماد رئیس جمهور را به این سمت منصوب کرده بود.
استعفای داماد رئیس جمهور از سمت معاونت وزیر صنعت

به گزارش می متالز به نقل از شاتا، کامبیز مهدی زاده معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی از سمت خود استعفا کرد. 

در متن استعفای وی آمده است:" از اینکه اینجانب را قابل دانستید و در این مقطع از بنده دعوت نمودید که در این وزارتخانه همراه تان باشم کمال تشکر و قدردانی را دارم.

اجازه می خواهم از خدمت تان مرخص شوم و به فعالیت های علمی و پژوهشی خود در سنگر قبلی ام ادامه دهم.

باردیگر از حسن ظن و اعتماد حضرتعالی سپاسگزارم".

جمعه هفته قبل، خبر انتصاب کامبیز مهدی زاده داماد رئیس جمهور به عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین شناسی  رسانه‌ای شده بود که واکنش منفی فراوانی در فضای  کشور داشت. به عنوان مثال، کامران وکیل دبیر کل و عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران با ارسال نامه ای «کنایه آمیز» به رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن ارسال کروکی سازمان زمین شناسی به ایشان برای ارائه به داماد رئیس جمهور، از این اقدام رحمانی به شدت انتقاد کرده بود. 

گفتنی است صبح امروز و ساعاتی قبل از انتشار خبر این استعفا، رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مصاحبه‌ای با خبرگزاری خانه ملت، به شدت از اقدام خود مبنی بر انتصاب داماد رئیس جمهور به عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین شناسی دفاع کرده بود و این انتصاب را بر مبنای شایسته سالاری دانسته بود.

عناوین برگزیده