تاریخ: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۰:۳۱
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۲۴۸۲۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
امام جمعه سراب:

دولت با وعده‌های واهی ‌قادر به اجرای معدن آلومینا نیست

می متالز - امام جمعه سراب با بیان اینکه متاسفانه بیش از ۲۰ سال است که نمایندگان و مسئولان استان و شرکت ایمیدرو با وعده‌های دروغ و سرخرمن درمورد نفلین سینیت (آلومینا) اعتماد مردم را کمرنگ کردند، گفت: دولت با وعده‌های واهی قادر به اجرای نفلین‌سینیت نیست.
دولت با وعده‌های واهی ‌قادر به اجرای معدن آلومینا نیست

به گزارش می متالز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی‌اکبر اکرمی با اشاره به این که آرامش قابل قبولی از نظر اجتماعی و امنیتی در شهرستان برقرار است، اظهار داشت: اما مردم و جوانان جویای کار و تحصیل کرده به خاطر بسته بودن اقتصاد شهرستان از وضعیت اشتغال به جد گلایه‌مند و معترض هستند.

امام جمعه شهرستان سراب با بیان اینکه متاسفانه بیش از 20 سال است که نمایندگان و مسئولان استان و شرکت ایمیدرو با وعده‌های دروغ و سرخرمن درمورد نفلین سینیت اعتماد مردم را کمرنگ کردند، گفت: تشخیص بنده هم این است که این دولت قادر به اجرای نفلین سینیت نیست و وعده‌های واهی می‌دهد.

اکرمی با تاکید بر اینکه مردم شهرستان از بابت بدقولی دولتی‌ها نسبت به اجرای پروژه بزرگ و اقتصادی نفلین سینیت بسیار ناراحت و نگران هستند ابراز داشت: نمایندگان وعده‌های دولت را باور می‌کنند و وقتی دوره‌شان تمام شد با توجیه‌هایی کنار می‌روند.

وی در ادامه با انتقاد و گلایه از ضعیف شدن حضور مسئولان ارشد استان در شهرستان سراب تصریح کرد: از نماینده، فرماندار و مدیران ادارات شهرستان درخواست دارم که از استاندار، معاونان و مدیران کل جهت حضور در شهرستان دعوت به عمل آورند.
‌اکرمی در پایان به پورمحمدی استاندار جدید آذربایجان شرقی، مسئولیت جدیدش را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: تنها درخواستی که از استاندار دارم این است که آنچه که در توان دارد، به مردم وعده دهد.

عناوین برگزیده