تاریخ: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۹:۵۸
بازدید: ۱۸۶۳
کد خبر: ۲۴۸۳۲
سرویس خبر : متالورژی و مواد
سلامی در گفت و گو با «می متالز» خبر داد:

قادریم با تمامی صنایع در دنیا به لحاظ کیفیت رقابت کنیم

می متالز - علیرضا سلامی - مدیرعامل شرکت کنترل سیستم ابزار نوین - در حاشیه نمایشگاه آنکیروس، آنوفر و ترک کست 2018 که از تاریخ 3 تا 5 آبان 1397 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تویاپ-استانبول، ترکیه برگزار شد، گفت: به زودی کار صادرات را شروع کنیم. شرکت کنترل سیستم ابزار نوین اولین تولیدکننده دستگاه آنالیز فلزات(کوانتومتر) با نام تجاری Unique’s در ایران و اولین سازنده انواع فیلترهای گاز آرگون Purifier در ایران است. تنها نماینده رسمی MBH انگلستان جهت تامین نمونه های استاندارد و تامین کننده انواع دستگاه های آنالیز XRF, XRD و کوانتومتر ساخت کمپانی ARL سابق و یا Thermo Scientific فعلی، پمپ های خلأ ساخت Alcatel و PFEIFFER در ایران می باشد.
قادریم با تمامی صنایع در دنیا به لحاظ کیفیت رقابت کنیم

به گزارش خبرنگار اعزامی «می متالز» به استانبول - ترکیه، علیرضا سلامی - مدیرعامل شرکت کنترل سیستم ابزار نوین - با مثبت ارزیابی کردن از حضور این شرکت در نمایشگاه آنکیروس، آنوفر و ترک کست 2018 گفت: قصد داریم بیشتر بر روی صادرات و ارتباط با شرکت های خارجی و ارائه خدمات خود به آنها فعالیت کنیم.

متن گفت‌وگوی خبرنگار «می متالز» با علیرضا سلامی، به شرح زیر است:

آقای مهندس سلامی در نمایشگاه بین المللی آنکیروس حضور یافتید این نمایشگاه را چگونه دیدید؟

نمایشگاه بسیار خوب و استقبال بسیار عالی بود. از نمایشگاه بسیار راضی هستیم. ارتباطات بسیار خوبی را توانستیم برقرار کنیم که بسیار مثمر ثمر بود.  قصد داریم بیشتر بر روی صادرات و ارتباط با شرکت های خارجی و ارائه خدمات خود به آنها فعالیت کنیم و این نمایشگاه بسیار در این راه به ما کمک کرده و خواهد کرد.

بنابراین درواقع شما به دنبال معرفی برند و محصولات خود در سطح بین المللی هستید؟

بله صد  در صد. این کار باید از جایی شروع می شد  و برای ساخت برند CSANCO که نتیجه سال ها تلاش کارشناسان خوب و ورزیده ما بوده و در راستای معرفی آن تلاش می کنیم. همچنین قصد داریم آن را در اختیار دیگر شرکت های خارج از ایران نیز قرار دهیم.

آقای مهندس در مورد محصولات و دستگاه ها ی خود توضیح می دهید؟

محصولات ما دستگاه های آنالیز شیمیایی است که امسال موفق شدیم اولین تولیدات خود را در زمینه آنالیز فلزات با نام دستگاه کوانتومتر یونیکس (Unique’s) به صنایع کشور ارائه کنیم و در حال حاضر در صدد صادرات آن هستیم. دستگاه آنالیز ایکس ری در سال 98 به بازار ایران ارائه خواهد شد. دستگاه تصفیه گاز آرگون که بیش از 12 سال است که تولید می کنیم و در کشور مورداستفاده قرار می گیرد.

آیا محصولات شما از لحاظ قیمت و کیفیت قابلیت رقابت با دیگر محصولات را دارد؟

بله به جرات می توانم بگویم ما قادریم با تمامی صنایع در دنیا به لحاظ کیفیت رقابت کنیم. قیمت تمام شده ما بسیار مناسب است به همین دلیل به صادرات فکر می کنیم و زیرا محصولات ما با کیفیت بالا و قیمت پایین عرضه می شود.

بنابراین محصولات شما به لحاظ  استانداردهای لازم کاملا مطمئن هستند؟

بله همین طور که اشاره کردم به عنوان مثال تا به امروز حتی یک دستگاه تصفیه گاز آرگون ما که دوازده سال است در حال تولید و عرضه می باشد برای تعمیر باز نگشته است.

طی چند روز حضور در نمایشگاه مشتری های شما چه خارجی و چه داخلی از غرفه شما بازدید کرده و مذاکره داشته اید؟

بله همان طور که گفتم استقبال بسیار خوب بود. در صددیم که به زودی کار صادرات را شروع کنیم با کمک دوستانی که در ترکیه داریم و دفتری را بازگشایی کنیم و کار صادرات به ترکیه را شروع کنیم.

مشتری های داخلی شما در کشور کدام شرکت ها هستند؟

می توانم بگویم 98 درصد صنایع بزرگ و کوچک مشتریان ما هستند. تمامی شرکت هایی که در نمایشگاه آنکیروس نیز حضور داشتند مانند فولاد مبارکه  و همین طور شرکت های معدنی مانند چادرملو وگل گهر از خدمات و محصولات ما استفاده می کنند و هر کدام که تا به امروز از خدمات ما بهره برده اند از ما راضی بوده اند. در انتها برای تمامی صنایع کشور آرزوی توفیق می نمایم.

گفت و گو از علیرضا جعفری نژاد

معرفی فارسی شرکت کنترل سیستم ابزار نوین در سایت «می متالز»

معرفی انگلیسی شرکت کنترل سیستم ابزار نوین در سایت «می متالز»

فقط تصاویر تعداد اندکی از محصولات شرکت کنترل سیستم ابزار نوین را در ذیل مشاهده می نمایید:

منبع: می متالز
عناوین برگزیده