تاریخ: ۳۰ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۱۲
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۲۶۸۴۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

۹ رویداد برجسته معدنی در امسال میلادی

می متالز - در بازه زمانی 11 دی و 10 دی رویدادهای گوناگون مرتبط با معدن و صنایع معدنی در جهان اتفاق افتاد.
۹ رویداد برجسته معدنی در امسال میلادی

به گزارش می متالز، وب‌سایت canadianminingsuppliers.com نه مورد از برجسته‌ترین آنها را معرفی کرده که به شرح زیر فهرست می‌شوند.


۱. نمایشگاه معدن مغولستان

۱۰ تا ۱۲ آوریل (۲۱ تا ۲۳ فروردین) اولان‌باتار مغولستان

مغولستان در آغاز راه معدنکاری است. بیشتر ذخایر این کشور بکر است و توسعه معدنکاری از سوی دولت و ملت این کشور مورد استقبال قرار گرفته است. این ششمین دوره برگزاری این رویداد است و در آن طیف کاملی از فناوری‌های معدنی به نمایش گذاشته خواهد شد.


۲. باما

۸ تا ۱۴ آوریل (۱۹ تا ۲۵ فروردین)‌ مونیخ آلمان

باما به ضربان قلب بخش معدن معروف است. در این رویداد شما می‌توانید سرآمدان بازار بین‌المللی را ببینید و با آخرین نوآوری‌های این بخش در سراسر جهان آشنا شوید.


۳. جامعه مهندسان معدن

۲۴ تا ۲۷ فوریه (۵ تا ۸ اسفند) دِنوِر امریکا

کنفرانس و نمایشگاه سالانه جامعه مهندسان معدن تنها کنفرانسی است که به رشته‌های مهندسی معدن اختصاص دارد. این رویداد شامل طیف گوناگونی از نشست‌های فنی می‌شود و در آن هزاران نفر از کارشناسان معدنی از سراسر جهان گردهم می‌آیند.۴. اِکسپونور شیلی۲۷ تا ۳۰ ماه مه (۶ تا ۹ خرداد) آنتوفاگاستا شیلی
در اِکسپونور شیلی فناوری‌ها و نوآوری‌های بخش معدن از سراسر جهان گردهم آورده می‌شوند، در این رویداد بیش از یک هزار شرکت از ۳۰ کشور حضور دارند. این رویداد هر دو سال یک‌بار در شهر آنتوفاگاستا برگزار می‌شود. جایی که ۵۴درصد از مس شیلی و ۱۶درصد از مس جهان از آن به‌دست می‌آید.۵. ماینینگ‌وُرد راشا

 

۴. اِکسپونور شیلی

۲۳ تا ۲۵ آوریل(۳تا۵ اردیبهشت) کراسنوگورسک روسیه

بخش معدن در روسیه بسیار بزرگ است. نمایشگاه ماینینگ‌وُرد راشا می‌تواند شروع بسیار خوبی باشد برای درک این کشور و فرصت‌های معدنی آن باشد.
این رویداد دربردارنده یک نمایشگاه تجاری است که ۲۴۰شرکت و ۸ هزار بازدیدکننده در آن حضور دارند.

 


۶. ماینینگ‌تِک امریکای جنوبی

۱۵ و ۱۶ آوریل (۲۶ و ۲۷ فروردین) سانتیاگو شیلی

پیش‌بینی می‌شود در این رویداد بیش از ۲۵۰ شرکت‌کننده از افزون‌بر ۱۵ کشور حضور یابند. شرکت‌کنندگان شامل شرکت‌های معدنی، ارائه‌دهندگان خدمات فناوری و سرمایه‌گذارانی می‌شوند که امکان دسترسی مستقیم به پروژه‌های معدنی، کارشناسان فنی و آخرین راهکارها را فراهم می‌آورند.


۷. اِکستِمین- پِرومین

۱۶ تا ۲۰ سپتامبر (۲۵ تا ۲۹ شهریور) آرکیپا (پرو)

پِرومین هر دو سال یک‌بار در منطقه معدنی آرکیپا برگزار می‌شود. این رویداد از بزرگ‌ترین رویدادهای معدنی در امریکای جنوبی و یکی از باکیفیت‌ترین رویدادها در بخش معدن جهان به‌شمار می‌آید. در هر بار برگزاری پِرومین نزدیک به هزار شرکت داخلی و خارجی در آن حضور پیدا می‌کنند.

 


۸. نمایشگاه معدنی بین‌المللی آسیا اقیانوسیه

۲۷ تا ۲۹ اوت (۵ تا ۷ شهریور) سیدنی استرالیا

از نظر معدنی استرالیا بازار آسانی برای ورود به‌شمار می‌آید. در عین حال به دلیل دوری از امریکای شمالی و فناوری‌های روز معدنی، فناوری‌هایش را با توان داخلی ارتقا داده است. این کشور همچنین به بازار داخلی آسیا نزدیک است. در این نمایشگاه با دستاوردهای استرالیا آشنا می‌شوید.


۹. دیپ‌ماینینگ

۲۴ و ۲۵ ژوئن (۳ و ۴ تیر) ژوهانسبورگ افریقای جنوبی

درحالی‌که معدنکاری در سراسر جهان پیشرفته است، در همین راستا راهکارهای معدنی و تجهیزات پشتیبانی ایجاد شده‌اند که نفوذ به اعماق را ممکن کنند. در این نمایشگاه این راهکارها و تجهیزات به نمایش گذاشته خواهند شد.

عناوین برگزیده