تاریخ: ۳۰ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۶:۵۷
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۲۶۸۶۲
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

جایگاه‌هایی که نتوانند بنزین و نفت وگاز یورو ۴ تهیه کنند تعطیل خواهند شد

می متالز - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: جایگاه‌هایی که بنزین و نفت وگاز یورو ۴ توزیع می‌کنند به هیچ عنوان نمی‌توانند سوخت دیگر عرضه کنند و اگر به هر دلیلی نتوانند بنزین یا گازوئیل یورو ۴ تهیه کنند، تا هنگام تامین سوخت با استاندارد تعطیل خواهند شد.
جایگاه‌هایی که نتوانند بنزین و نفت وگاز یورو ۴ تهیه کنند تعطیل خواهند شد

به گزارش می متالز به نقل از صدا و سیما، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی؛ در همه ­کلانشهر‌ها و بسیاری از شهر‌های کشور بنزین یورو ۴ توزیع می‌شود.

محمدرضا موسوی خواه با اشاره به افزایش تولید نفت گاز و بنزین با استاندارد یورو ۴ و یورو ۵ در پالایشگاه‌های کشور گفت افزود: علاوه بر کلانشهر‌ها هم اکنون از ۳۶۰۰ جایگاه عرضه بنزین و ۲۴۰۰ جایگاه عرضه نفت گاز، بیش از ۴۰۰ جایگاه سوخت با استاندارد یورو ۴ توزیع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همه ­جایگاه‌های استان تهران، استان البرز و مرکزی بنزین و نفت و گاز یورور عرضه می‌کنند، گفت: در خراسان رضوی نیز ۹۰ درصد جایگاه‌ها سوخت با استاندارد یورور توزیع می‌کنند و در تلاشیم در آینده‌ای نزدیک در کل جایگاه‌های عرضه سوخت کشور، بنزین و نفت وگاز یورو ۴ توزیع کنیم.

موسوی خواه افزود: مردم با مراجعه به نرم افزار پمپ بنزین یاب که به زودی به باک تغییر نام خواهد داد، می‌توانند از جایگاه‌هایی که عرضه سوخت با استاندارد یورو ۴ دارند، مطلع شوند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: جایگاه‌هایی که بنزین و نفت وگاز یورو ۴ توزیع می‌کند، به هیچ عنوان نمی‌توانند سوخت دیگری عرضه کنند و اگر به هر دلیلی نتوانند بنزین یا گازوئیل یورو ۴ تهیه کنند، تا هنگام تامین سوخت با استاندارد تعطیل خواهند شد.

وی نظارت بر جایگاه‌ها را دائمی اعلام کرد و گفت: همه ­جایگاه‌ها‌ی کشور و بیش از ۵۰ هزار نازل عرضه سوخت به صورت هفتگی از نظر کمی و کیفی بازرسی ­­و هر ماه نیز آزمون کیفیت از آن‌ها گرفته می‌شود و با هرگونه تخلفی نظیر کم فروشی، عرضه بنزین نامناسب، خرید و فروش کارت به شدت برخورد می‌شود.

عناوین برگزیده