تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۶:۴۱
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۲۷۰۲۹
عضو هیات مدیره راه‌آ‌هن :

تکمیل پروژه‌های مهم ریلی با بودجه عمرانی امکان‌پذیر نیست

می متالز - عضو هیات مدیره راه‌آ‌هن با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های مهم ریلی با بودجه عمرانی امکان‌پذیر نیست، گفت: در این راستا استفاده از بازار سرمایه و دیگر ظرفیت‌های قانونی در دستور کار است.
تکمیل پروژه‌های مهم ریلی با بودجه عمرانی امکان‌پذیر نیست

به گزارش می متالز، سعید رسولی امروز در مراسم راه‌اندازی درزین ریلی پلیس اظهار داشت: شبکه ریلی اعم از زیرساخت و ناوگان استعداد ارائه خدمت به مردم کشور را دارد، ما مکرراً به مسئولان مدیریت بحران اعلام می‌کنیم که از این امکانات در شرایط بحرانی و حوادث غیرمترقبه استفاده شود. 

وی ادامه داد: پیش از این اولین آمبولانس ریلی در استان لرستان با همکاری هلال‌احمر لرستان راه‌اندازی کردیم. 

عضو هیات مدیره راه‌آ‌هن با اشاره به بودجه راه‌آ‌هن گفت: هدف‌گذاری ما این است که از طریق افزایش سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی طرح‌های توسعه‌ای راه‌آهن را دنبال کنیم. 

رسولی ادامه داد: نمی‌توانیم زلف پروژه‌های ریلی را به بودجه عمرانی گره بزنیم و این پروژه‌ها با اتکا به بودجه کامل نمی‌شود. در این راستا استفاده از بازار سرمایه و ظرفیت‌های قانونی نیز در دستور کار راه‌آهن  قرار دارد.

وی اظهار داشت: سرمایه‌گذار در محیطی رخ می‌دهد که شرط اول آن وجود امنیت است و حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در پروژه‌های ریلی نشان از احساس امنیت دارد. 

بنابراین گزارش، در ادامه این مراسم رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی نیز اظهار داشت: راه‌آهن به عنوان نماد توسعه و اقتدار ملی هر کشور است. 

سردار محمد شرفی گفت: امروز پلیس در کنار راه‌آهن با هم‌افزایی خود و درک درست از ماموریت‌ها رسالت خود را به نحو احسن انجام می‌دهد. 

وی تاکید کرد: از مولفه‌های تاثیرگذار در افزایش شاخصه‌های کاری هر سازمان است و در این راستا است شاهد افزایش راندمان این صنعت است. 

عضو هیات مدیره راه‌آ‌هن ادامه داد: در 9 ماه امسال در مقایسه با سال قبل در پلیس راه‌آهن کشف‌ سرقت‌ها 65 درصد و دستگیری سارقان 109 درصد رشد داشته است و در کشف قاچاق تعداد پرونده‌ها 14 درصد افزایش داشته است. 

وی با تاکید بر اینکه سرقت در صنعت ریلی متفاوت از سایر عرصه‌های اجتماعی است، گفت: سرقت یک پیچ در ریل مساوی با بروز یک فاجعه است برخی از فقر فرهنگی برخوردارند و اقدام به چنین خیانتی می‌کنند و موجب بروز خسارت به مردم می‌شوند که پلیس رسیدگی‌های خاص و سریع در این حوزه دارد.

عناوین برگزیده