تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۸:۰۸
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۲۸۵۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عضو هیئت‌ عامل سازمان بنادر خبر داد؛

برگزاری جلسات مستمر با انجمن کشتیرانی/ تدوین بسته‌های تشویقی ویژه سرمایه‌گذاران

می متالز - حسن زاده با اشاره به تدوین بسته‌های حمایتی ویژه برای فعالان اقتصادی گفت: مذاکرات با بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این حوزه آغاز شده است.
برگزاری جلسات مستمر با انجمن کشتیرانی/ تدوین بسته‌های تشویقی ویژه سرمایه‌گذاران

به گزارش می متالز، محمدعلی حسن‌زاده معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام اینکه سازمان بنادر و دریانوردی در حال گفتگوهای مستمر و سازنده با فعالان بخش خصوصی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های بیشتر آنها در دوران تحریم است گفت: انجمن‌های پایانه‌داران بندری، انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته و همچنین اتاق‌های بازرگانی از جمله بخش‌های خصوصی فعال در زمینه فعالیت‌های بندری هستند که در حال گفتگوهای مستمر با آنها هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه بسته‌های حمایتی ویژه‌ای برای فعالان بخش خصوصی حوزه بنادر در حال تدوین است که با بسته‌های قبلی تفاوت قابل‌ ملاحظه‌ای دارد، افزود: در حال تدوین بسته‌های حمایتی ویژه‌ای برای فعالان بخش خصوصی از جمله انجمن پایانه‌داران که خدمات بندری ارایه می‌دهند، هستیم.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی از تشکیل جلساتی مستمر با انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته خبر داد و افزود: با همکاری انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، اقدامات حمایتی توسط سازمان بنادر و معاونت حمل و نقل وزارتخانه در حال پیگیری است تا تعاملاتی را در راستای حل مشکلات آن انجمن فعال در زمینه کشتیرانی و خدمات بندری داشته باشیم.

حسن‌زاده گفت: نقطه تماس دیگر که اخیرا ایجاد کرده‌ایم دعوت از اتاق های بازرگانی تهران و ایران است. نخستین جلسه آن را ماه گذشته در سازمان بنادر برگزار کردیم و به عنوان مشتری خدمات بندری از اتاق‌های بازگرانی تهران و ایران دعوت بعمل آوردیم و مذاکرات خوبی بین فعالان اقتصادی با خطوط کشتیرانی، انجمن خدمات کشترانی، اتحادیه مالکان شناور، انجمن پایانه داران و سازمان بنادر صورت گرفت. در این جلسه، نمایندگان اتاق‌های بازرگانی به عنوان مصرف کننده خدمات بندری چالش‌های خود را مطرح کردند که ما در سازمان بنادر به عنوان نهاد حاکمیتی در صدد حل مشکلات بخش های خصوصی و ارایه راهکارهای لازم در خصوص مشکلات آنها هستیم.

وی یادآور شد: فرض ما بر این است که هر سه ماه یکبار این نشست را داشته باشیم تا بتوانیم در مقام پاسخگوی استفاده‌کنندگان کالا و تجار بتوانیم ظاهر شویم که این موضوع با هدف رفع چالش تمامی شرکت‌ها، فعالان و سرمایه گذاران بخش بندری است.

عناوین برگزیده