تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۲:۴۴
بازدید: ۶۵۳
کد خبر: ۳۰۱۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازگشت یک برند ژاپنی به بازار ماشین‌آلات معدنی ایران

می متالز - شرکت آرین ماشین توانست برند هیتاچی را که مدت‌ها بود از بازار ماشین‌آلات معدن و راه‌سازی ایران فاصله گرفته بود، بازگرداند.
بازگشت یک برند ژاپنی به بازار ماشین‌آلات معدنی ایران

احمد نیک‌مهر مدیرعامل شرکت آرین ماشین در آیین افتتاحیه مرکز خدمات پس از فروش ماشین‌آلات هیتاچی در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اقداماتی که مجموعه آرین به انجام رسانده جلب نظر مدیران هیتاچی به همکاری با این مجموعه بوده و از آنجا که هیتاچی سهم بازار خوبی در دنیا دارد امیدوارم مجدد بازار ایران را همانند گذشته احیا کند. وی گفت: طی سال‌هایی که هیتاچی در بازار ایران فعال نبود برندهای کره‌ای و چینی در حوزه‌های معدن و راهسازی جایگزین شدند که آنها نیز در بحث خدمات و سرویس‌دهی نیاز مشتری را کامل برطرف نمی‌ کنند. نیک‌مهر افزود: آرین ماشین امروز قادر است هم در زمینه تامین ماشین‌آلات معدنی و راهسازی و هم خدمات پس از فروش به یاری فعالان این حوزه بیاید.

مدیرعامل شرکت آرین تصریح کرد: دیگر فعالان این حوزه نیازمند خریداری قطعات از دبی و سایر کشورها نخواهند بود چرا که آرین ماشین این مسیر را برای آنان تسهیل کرده است. وی درخصوص وضعیت قیمت‌های محصولات هیتاچی برای رقابت در بازار ایران گفت: ما برای برگرداندن مشتریان قدیمی هیتاچی برنامه‌های مدون به همراه تسهیلات ویژه در نظر گرفته‌ایم و امیدوار هستیم که پس از افتتاح این مرکز مجهز خدمات پس از فروش بتوانیم سایر برنامه‌ها را نیز به خوبی به اجرا درآوریم. وی به‌رقم سرمایه‌گذاری در مرکز خدمات پس از فروش اشاره کرد و گفت: تنها تجهیز مرکز یادشده بیش از یک میلیون دلار سرمایه‌گذاری نیاز داشت. نیک‌مهر درخصوص گارانتی محصولات هیتاچی در ایران یادآور شد که برای مدت یک سال و نا‌محدود خواهد بود. وی افزود: در بازار فروش ماشین‌آلات در سال ٩٥ با رشد ٢٥ درصدی نسبت به سال ٩٤ مواجه بودیم.

مدیر فروش آرین ماشین نیز در مراسم افتتاحیه مرکز خدمات پس از فروش هیتاچی در ایران با اشاره به این مطلب که مرکز به منظور نگهداری پیشگیرانه و ارسال تیم‌های خدمات پس از فروش راه اندازی شده است و محل آن در نزدیکی تهران در جاده مخصوص کرج واقع شده اظهار کرد: ماشین‌آلاتی که در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند کاملا منطبق با آخرین مدل‌های ساخته شده در هیتاچی است و نسبت به مدل‌های قدیمی در زمینه سوخت، سرعت و کیفیت متفاوت است.

عناوین برگزیده