تاریخ: ۳۰ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۳:۱۱
بازدید: ۶۷۲
کد خبر: ۹۵۴۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تولید مجتمع سنگ آهن گل گهر سیرجان از مرز 20 میلیون تن گذشت

می متالز - مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان گفت : تولیدات مجتمع سنگ آهن در این شرکت شامل کنسانتره و گندله از مرز 20میلیون تن گذشت.
تولید مجتمع سنگ آهن گل گهر سیرجان از مرز 20 میلیون تن گذشت

به گزارش می متالز، ناصر تقی زاده روز پنجشنبه 28 دی 96 افزود: این میزان تولید مربوط به پایان سال 95نسبت به سال قبل ان می باشد و با ساز و کارهای فراهم شده بدون شک تا پایان سال 1396 میزان تولیدات کنسانتره و گندله را افزایش داده و در این زمینه به ثبت رکورد جدیدی دست خواهیم یافت .
مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی گل گهر این موفقیت را حاصل تلاش و به ثمر رسیدن زحمات تمامی همکاران، پیمانکاران و لطف خداوند دانست و گفت: همدلی و هماهنگی که بین همکاران در مجموعه گل گهر وجود دارد سبب می شود بتوانیم پیش از موعد مقرر به چشم اندازهای تعیین شده در تولید برسیم .
وی اضافه کرد: این مجموعه تولیدی که با عمل به منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال زمینه افزایش تولید این مجتمع را فراهم کردند .
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با داشتن معادن غنی از سنگ آهن به عنوان یکی از مطرح ترین قطبهای فعال معدنی ،صنعتی در خاور میانه است که دارای قابلیتهای بسیاری برای تبدیل شدن به یک شرکت بزرگ و رقابتی در سطح ایران و حتی جهان می باشد. 
وجود این شرکت در شهرستان سیرجان موجب رونق اقتصادی و افزایش سطح اشتغال زایی شده است .
سیرجان در 175کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد.

عناوین برگزیده