تاریخ: ۳۰ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۱:۱۴
بازدید: ۳۹۲
کد خبر: ۹۵۹۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مرتضی علی اکبری معاونت مالی و اقتصادی شرکت توسعه معادن و فلزات مطرح کرد:

آخرین اخبار از اسکله اختصاصی شرکت «جاده ریل دریا»

می متالز - ظاهرا یکی از شرکت های زیر مجموعه توسعه معادن و فلزات اسکله اختصاصی در بندر عباس جهت بارگیری و حمل کشتی های حداقل ۱۵۰ هزار تنی سنگ آهن و گندله را احداث می کند.
آخرین اخبار از اسکله اختصاصی شرکت «جاده ریل دریا»

به گزارش می متالز، مرتضی علی اکبری معاونت مالی و اقتصادی شرکت توسعه معادن و فلزات در خصوص راه اندازی اسکله اختصاصی این مجموعه گفت: یکی از شرکت های زیرمجموعه به نام شرکت جاده ریل دریا، درصدد راه اندازی اسکله اختصاصی در بندرعباس جهت بارگیری و حمل و نقل محصولات معدنی و فلزی توسط کشتی های با ظرفیت ۱۵۰ هزار تنی می باشد.

سهامداران نام آشنای «جاده ریل دریا»

علی اکبری در خصوص سهامداران جاده ریل دریا عنوان کرد: سهامداران شرکت جاده ریل دریا، شامل شرکت های چادرملو، گل گهر، گهرزمین، توسعه معادن و فلزات، و سرمایه گذاری امید است که البته فولاد مبارکه هم به این ترکیب اضافه خواهد شد.

احداث اسکله ۳ سال زمان نیاز داد

علی اکبری در خصوص زمان و سرمایه مورد نیاز برای احداث این اسکله گفت: راه اندازی این اسکله، ۳  سال زمان خواهد برد. سرمایه مورد نیاز جهت راه اندازی اسکله در حال بررسی است؛ اما قطعا سرمایه ارزی قابل توجهی مورد نیاز خواهد بود. مهمترین مزیت راه اندازی این اسکله، تسهیل و تسریع نقل و انتقال محصولات این مجموعه می باشد.

منبع: بورس 7
عناوین برگزیده