تاریخ: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۰۳
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۱۰۸۷۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
استاندار آذربایجان غربی:

زیرساخت های توسعه صادرات در مرز رازی خوی مهیا شود

می متالز - امروز جمعه 16 خردادماه، شهریاری استاندار آذربایجان غربی در سفر یک روزه به خوی از گمرک مرزی رازی در این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.
زیرساخت های توسعه صادرات در مرز رازی خوی مهیا شود

به گزارش می متالز، استاندارآذربایجان غربی در این بازدید با تاکید بر تسریع در ساخت پایانه مرزی رازی گفت: مرز رازی از مهمترین مبادی رسمی استان است که باید با تامین زیرساخت های لازم در آن، شرایط را برای رونق تجارت خارجی و توسعه صادرات مهیا کنیم.

آذربد ناظر گمرکات استان نیز در حاشیه بازدید از مرز رازی ظمن اشاره به برخی مسائل و مشکلات پیرامون این گمرک مرزی گفت: ساماندهی پایانه های مرزی استان در راستای رسیدن به رونق اقتصادی و توسعه صادرات غیرنفتی صورت می گیرد و هدف از این بازدید، ارزیابی دقیق و صحیح مسائل و مشکلات مرز رازی و ارائه راهکار برای رفع آنها بود که امیدواریم باهمت مسئولان شهرستانی بتوانیم هرچه سریعتر ساخت و ساز فضای اداری و گمرکی مورد نیاز را در این مرز تکمیل کنیم.

پایانه مرزی رازی در ۶۸ کیلومتری غرب شهرستان خوی و در نقطه مقابل گمرک کاپی کویی ترکیه واقع شده و علاوه بر سایر خدمات و رویه های گمرکی تنها گمرک ریلی آذربایجان غربی نیز هست.

عناوین برگزیده