تاریخ: ۲۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۴۸
بازدید: ۲۴۰
کد خبر: ۱۱۸۰۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معیار‌های سرمایه گذاری زیر سوال رفت:

افت مجدد سود "شپنا" اینبار در گزارش حسابرسی شده

می متالز - کاهش قیمت جهانی نفت و افت چشمگیر مبالغ موجودی انتهای دوره از مهترین دلایل کاهش چشمگیر سودآوری این شرکت در سال ۱۳۹۸ در مقایسه با سال مالی گذشته است.
افت مجدد سود "شپنا" اینبار در گزارش حسابرسی شده

به گزارش می متالز، در شرایطی که در روز چهارشنبه شاهد تشکیل صف خرید مجدد در نماد "شپنا" آن هم پس از رشد بیش از ۲۰۰ درصدی قیمت سهام این شرکت در کمتر از ۲ ماه بودیم، صورت‌های مالی حسابرسی شده این شرکت نیز حاکی از کاهش مجدد سود خالص سال ۱۳۹۸ توسط حسابرس است.

اینکه چگونه شاهد رشد نگران کننده قیمت سهام شرکت پالایشگاه اصفهان با تعدیل منفی بیش از ۴۴ درصدی سودآوری در مقایسه با سال ۱۳۹۷ و البته اذعان چندباره عدم تمایل سهامداران به افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی این شرکت در ماه‌های اخیر می‌باشیم، سوالی است که تنها می‌توان از سرمایه گذاران این روز‌های بازار سهام و البته معیار‌های سرمایه گذاری آن‌ها پرسید.

معیار‌های سرمایه گذاری زیر سوال رفته است

کاهش قیمت جهانی نفت و افت چشمگیر مبالغ موجودی انتهای دوره از مهترین دلایل کاهش چشمگیر سودآوری این شرکت در سال ۱۳۹۸ در مقایسه با سال مالی گذشته بوده و به نظر می‌رسد با توجه به قیمت‌های در حدود ۴۰ دلاری نفت جهانی شاهد گزارش های ضعیف و ناامیدکننده‌ای از این شرکت در سه ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ باشیم.

معیار‌های سرمایه گذاری زیر سوال رفته است

عناوین برگزیده