تاریخ: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۲۴
بازدید: ۳۰۱
کد خبر: ۱۱۹۳۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

بومی سازی مکانیزم قطعات دریچه های کشویی پاتیل های فولادسازی

می متالز - مهندس علیرضا صالحیان مدیر نسوز با اعلام این موضوع که قطعات مکانیزم دریچه های کشویی پاتیل های فولاد در کشور بومی سازی شد و برای دریافت این قطعات نیازی به خروج ارز از کشور نمی باشد گفت: مکانیزم دریچه های کشویی پاتیل های ذوب در سنوات گذشته از سیستم N3S ایتالیایی بود که باید در هر ذوب این صفحات تعویض می شد به منظور بهینه سازی و بهره وری بیشتر پس تست چند مکانیزم از شرکت های مختلف در نهایت مکانیزم CS60 شرکت INTER STOP تایید که قبلا این مکانیزم در شرکت های فولاد مبارکه، فولادخوزستان ، فولاد یزد و ... تست شده بود ، انتخاب شد.
بومی سازی مکانیزم قطعات دریچه های کشویی پاتیل های فولادسازی

به گزارش می متالز، وی یادآور شد: ضریب ایمنی بالاتر ، گرفتن تعداد ذوب بیشتر، اپراتوری یا کارکردن راحتتر ، تعداد قطعات مکانیکی کمتر از محاسن این مکانیزم جدید بود.

مدیر نسوز با اشاره به این موضوع که شرکت های تولید کننده  قطعات نسوز ذوب آهن اصفهان را بعنوان مرجع و تایید کننده قطعات آنها به رسمیت می شناسند ، گفت : شرکت پالار پس از توسعه استفاده این قطعات در کشور  اقدام به تولید قطعات نسوز کرد و هم اکنون توانسته قطعات این مکانیزم که شامل صفحات داخلی و بیرونی و همچنین استکانی داخلی و بیرونی است بومی سازی کند.

وی افزود: اشتغال و عدم خروج ارز از کشور از مزیت های استفاده از قطعات نسوز دریچه های کشویی پاتیل فولاد از داخل است و شایان ذکر است که این قطعات نسوز هیچ تفاوتی با نمونه اصلی نداشته است.

عناوین برگزیده