تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۵۸
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۱۲۷۱۵۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیشرفت بافق با ورود شرکت سنگ آهن مرکزی به بورس

می متالز - استاندار یزد: ورود شرکت سنگ آهن مرکزی به بورس کمک شایانی به شهرستان بافق می‌کند.
پیشرفت بافق با ورود شرکت سنگ آهن مرکزی به بورس

به گزارش می متالز، محمدعلی طالبی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فرمانداری بافق گفت: طلایی مقدم از بهترین فرماندار استان بوده و تجربه خوبی در این شهرستان دارد.
وی پرداخت ۲ درصد عوارض را شامل همه شرکت‌ها بیان کرد و افزود: بسیاری از شرکت‌های خصوصی و شرکت‌های سرمایه گذار در بورس شامل این ۲ درصد می‌شوند.
طالبی، سیاست استان را جلوگیری از خام فروشی عنوان کرد و اظهار داشت: زیرساخت‌های خوبی برای فراوری سنگ آهن در استان ایجاد شده و استان در تبدیل سنگ به کنستانتره و گندله موفقیت‌های خوبی را شاهد بوده است.
سرپرست جدید فرمانداری بافق  نیز، عملی شدن سند توسعه شهرستان را مشروط به وحدت مردم و مسوولان برشمرد و گفت: رمز موفقیت بافق  در چند سال گذشته رسیدن صدای واحد بافق به استان بوده است.

سید مهدی طلایی مقدم همچنین رسانه‌های شهرستان را بازو‌های مدیران خواند و ادامه داد: هرگز نباید به رسانه‌ها به عنوان تهدید نگاه کرد بلکه فرصتی است تا مدیران همواره خود را در اتاق شیشه‌ای ببیند و بدانند که زیر نظر هستند.


در این مراسم از زحمات زاده رحمانی و شاه حسینی دو فرماندار قبلی بافق تقدیر و طلایی مقدم پس از ۶ سال بار دیگر به عنوان سرپرست فرمانداری بافق شد.

عناوین برگزیده