تاریخ: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۰
بازدید: ۳۲۳
کد خبر: ۱۲۷۴۳۶

اهدای ۱۲۰ تن اکسیژن «فولاد» به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

می متالز - شرکت فولاد مبارکه از اهدای ۱۲۰ تن اکسیژن تولیدی این شرکت تا پایان سال به صورت ماهیانه و رایگان به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.
اهدای ۱۲۰ تن اکسیژن «فولاد» به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

به گزارش می متالز، مدیر ارشد فنی و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به همکاری این شرکت با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون گفت: برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کروناییِ بستری در بیمارستان‌های دولتی اصفهان، مازاد تولید اکسیژن واحد اکسیژن و هیدروژن این شرکت را در تفاهم نامه‌ای به دانشگاه علوم پزشکی اهدا کردیم.

نیلی گفت: روزانه بیش از ۵۰ تن اکسیژن مازاد در واحد تولید اکسیژن و هیدروژن فولاد مبارکه اصفهان داریم که توانایی ارسال اکسیژن مایع به چند دانشگاه علوم پزشکی دیگر هم در این واحد وجود دارد.

اصغر بکرانی، رئیس تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم گفت: پس از اینکه تأمین اکسیژن در کشور و در استان تا حدودی دچار مشکل شد و از نظر هزینه‌ها هم قیمت‌ها به‌صورت افسارگسیخته افزایش یافت، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، از مجموعۀ فولاد مبارکه درخواست کمک کرد.

وی افزود :  شرکت فولاد مبارکه در ادامۀ همکاری‌های خود با دانشگاه علوم پزشکی استان این بار هم به مدد بیمارستان‌ها شتافت و تأمین اکسیژن مورد نیاز را متقبل شد.

عناوین برگزیده