تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۰۲
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۱۳۴۴۳
سرویس خبر : انرژی
کامران در تذکر شفاهی:

نشستی در حد شورای عالی امنیت برای معضل کمبود آب کشور برگزار شود

می متالز - عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس خواستار آن شد که نشستی در حد شورای عالی امنیت برای معضل کمبود آب کشور برگزار شود.
نشستی در حد شورای عالی امنیت برای معضل کمبود آب کشور برگزار شود

به گزارش می متالز، حسن کامران در نشست علنی روز(یکشنبه 19 فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با انتقاد از مشکلات پیش آمده برای حقابه داران گفت: متاسفانه یک دهه است که حق حقابه داران خورده شده و پس از تجمعات آنها مشکلات بسیاری برایشان ایجاد می شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید سوءمدیریت به وجود آمده در حوزه توزیع آب را با بازخواست مسئولان مربوطه پیگیری کند، افزود: متاسفانه مصوبات شورای عالی آب رعایت نشده و بدون توجه به این مصوبات، باز هم تخصیص آب صورت می گیرد.  

وی با بیان اینکه مصوبات شورای عالی امنیت ملی باید با سوءمدیریت در حوزه آب برخورد شود، تصریح کرد: دیگر زمان گفتاردرمانی به پایان رسیده و این مشکل باید مرتفع شود.

کامران با بیان اینکه مسئولان باید دست از شوخی با آب بردارند، گفت: باید تخصیص ها به کسانی که حق آبه شان خورده شده به درستی صورت گیرد.

وی پیشنهاد تشکیل نشستی در حد شورای عالی امنیت برای جبران کمبود آب کشور را داده و افزود: متاسفانه در برخی از شهرستان ها در پایان بهار آب شربی برای مصرف وجود ندارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در روزهای اخیر نیز تجمعاتی حتی در زاینده رود وجود داشته است، گفت: خوشبختانه تجمع کنندگان به قدری محترم هستند که با اغتشاشات اخیر اصفهان نیز برخورد کرده اند، از این رو انتظار می رود مشکلات این افراد هر چه سریع تر از بین برود./

عناوین برگزیده