تاریخ: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۱
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۱۴۷۰۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم خبر داد:

پلمپ ۲۱ واحد متخلف به علت عدم رعایت محدویت های کرونایی در قم

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از روز چهارم تا دهم آذرماه پس از ۱۴ هزار و ۵۵۸ مورد بازرسی از واحدهای تجاری، بازرگانی و خدماتی قم ۲۱ واحد متخلف پلمب شدند.
پلمپ ۲۱ واحد متخلف به علت عدم رعایت محدویت های کرونایی در قم

به گزارش می متالز، محمود سیجانی در حاشیه جلسه تنظیم بازار در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به میانگین ۹۰ درصدی رعایت پروتکلهای بهداشتی در واحدهای تجاری، خدماتی و بازرگانی استان، افزود: طی این مدت ۹ اخطار به واحدهای متخلف صادر شده و ۷ واحد نیز به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

وی با اشاره به گزارش هفتگی عملکرد پایش اجرای طرح جامع مدیریتی هوشمند محدودیت های کرونایی از روز چهارم تا ۱۰ آذرماه، گفت: روز چهارم آذرماه ۲ هزار و ۶۶۰ بازرسی از واحدهای تجاری، بازرگانی و خدماتی قم انجام و در مجموع ۸ واحد متخلف پلمپ شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد: درصد رعایت پروتکل های بهداشتی در روز چهارم آذرماه در واحدهای مذکور ۹۰درصد برآورد شده است.

سیجانی با اشاره به بازرسی های انجام گرفته اضافه کرد: ۲ هزار و ۵۵۷ بازرسی نیز توسط بازرسان این سازمان در روز دهم آذرماه انجام شده که در پی آن ۲ واحد صنعتی پلمب، برای دو واحد دیگر اخطار و ۳ واحد نیز برای پرداخت جریمه به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: طی این مدت از ۲۸ واحد صنعتی و یک واحد معدنی استان نیز بازدیدهای میدانی صورت گرفته است.

عناوین برگزیده