تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۷
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۱۵۰۳۲۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در دیدار با وزراء

استاندار برای رفع مشکلات کشاورزان و جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی رایزنی کرد

می متالز - استاندار برای پیگیری مشکلات استان بویژه برطرف شدن مشکلات بخش کشاورزی و همچنین جلوگیری از خام فروشی ذخایر معدنی با وزرای جهادکشاورزی و صمت دیدار کرد.
استاندار برای رفع مشکلات کشاورزان و جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی رایزنی کرد

به گزارش می متالز، ملانوری در نشست با خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، خواستار تأمین اعتبار برای اعطای تسهیلات کم بهره برای توسعه گلخانه ها، احداث بارگاه بهداشتی زرشک، کمک به واحد‌های دامداری و تولید شیلات، تأمین نهاده‌های دامی شد و صادرات گوشت مرغ مازاد بر مصرف واحد‌های تولیدی استان را پیشنهاد داد.

وی در دیدار با رزم حسینی وزیر صنعت، معدن وتجارت هم با اشاره به ظرفیت بالای ذخایر معدنی خراسان جنوبی گفت: در صورت برنامه ریزی دقیق و مناسب برای بهره برداری درست از آن‌ها و همچنین ایجاد واحد‌های تولیدی و صنعتی بالادستی و پایین دستی مرتبط می‌توانیم شاهد اشتغالزایی بالا، کاهش سطح بیکاری و تولید سرمایه برای استان باشیم.

سرمایه گذاری بخش خصوصی در معادن، ایجاد بازار مناسب برای تولیدات معدنی و صنعتی استان و ایجاد زیرساخت‌ها برای محدوده‌های معدنی از دیگر درخواست‌های استاندار از رزم حسینی بود.

 ملانوری همچنین در دیدار با مدیران دو هلدینگ بزرگ معدنی کشور از ذخایر معدنی منحصر به فرد خراسان جنوبی گفت و بر جلوگیری از خام فروشی این ذخایر ارزشمند تاکید کرد.

مدیران این دو هلدینگ هم برای توسعه صنایع فرآوری خراسان جنوبی، اعلام آمادگی کردند.

عناوین برگزیده