تاریخ: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۳۰
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۱۶۱۳۴۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افزایش 2 برابری تولید شمش در آلومینیوم المهدی بندرعباس

می متالز - مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: تولید شمش آلومینیوم در این شرکت از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 برابر شده است.
افزایش 2 برابری تولید شمش در آلومینیوم المهدی بندرعباس

به گزارش می متالز، حمید مهتدی افزود: از ابتدای امسال ۱۴۰ هزار تن شمش آلومینیوم در این کارخانه تولید شده است که در مدت مشابه پارسال رشد 2 برابری داشته است.
وی گفت: تعمیر و راه اندازی دیگ‌های الکترولیز کارخانه به همت متخصصان بومی و انجام تعمیرات اساسی و تامین به موقع مواد اولیه را از مهم‌ترین عوامل این افزایش تولید است.
مهتدی افزود: با اشاره به این که یکی دیگر از دلایل این افزایش تولید، وارد مدار کردن بخش زیادی از دیگ‌های خارج از مدار در این شرکت بود، گفت: ظرفیت اسمی تولید شمش این کارخانه ۲۵۴ هزار تن شمش است که اکنون حدود ۷۰ درصد ظرفیت اسمی این کارخانه می‌شود.
مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۱۵ هزار تن مواد اولیه از کشور‌های خارجی وارد کارخانه شده است و ۳۸ هزار تن شمش صادر شده است.
وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود تا پایان امسال بیش از ۱۸۰ هزار تن شمش آلومینیوم در شرکت آلومینیوم المهدی تولید شود، افزود: پارسال حدود ۸۸ هزار تن شمش آلومینیوم در این شرکت تولید شده است.
حمید مهتدی گفت: اکنون۳۴۰ دیگ الکترولیز در شرکت آلومینیوم المهدی فعال است.
شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس در ۱۸ کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده است.

عناوین برگزیده