تاریخ: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۰:۰۵
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۱۸۰۹۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
به مناسبت برگزیده شدن این سازمان به عنوان دستگاه برتر دولتی،‌ منتشر شد

پیام تقدیر دکتر کرباسیان از خانواده بزرگ ایمیدرو

می متالز - بسیار خرسندم از مدیریت در سازمانی که امسال توانست با دریافت لوح تقدیر و تندیس از رئیس جمهوری محترم، به عنوان سازمان نمونه و برتر دولتی معرفی شود.
پیام تقدیر دکتر کرباسیان از خانواده بزرگ ایمیدرو

همکاران گرامی، سروران ارجمند؛

بسیار خرسندم از مدیریت در سازمانی که امسال توانست با دریافت لوح تقدیر و تندیس از رئیس جمهوری محترم، به عنوان سازمان نمونه و برتر دولتی معرفی شود. اکنون باید اذعان کرد که این موفقیت تنها در سایه حضور فعال تمام مدیران، کارشناسان و کارکنان ارجمند حاصل شده است.
البته این فرایندی است که ایمیدرو طی 5 سال گذشته بدان دست یافته و آن تغییر شرایط طرح ها از بلاتکلیفی و افتتاح ده ها کارخانه در بخش معدن و صنایع معدنی است. علاوه بر این طراحی و اجرای 270 هزار کیلومتر مربع عملیات اکتشاف و شروع پروژه های بزرگ در شرایط کمبود نقدینگی، اقدامات برجسته ی دیگری هستند که با همت جمعی محقق شده است.

بدین جهت، زمان کنونی را فرصتی برای ابراز قدردانی از تمامی نیروهای ایمیدرو، شرکت ها و طرح های تابعه یافتم که سطوح مختلف مدیریتی،‌ کارشناسی،کارکنان و کارگران را درخانواده بزرگ ایمیدرو در بر می گیرد.

اینجانب افتخار دارم این موفقیت را که مرهون تلاشهای ارزنده شما عزیزان است تبریک گفته و انشاا... این مهم خدمتی برای مردم شریف ایران و سرآغاز سربلندی و توسعه کشور باشد. ضمن تاکید مجدد بر همدلی و تلاش خستگی ناپذیر شما عزیزان، همراهی گرمتان را برای تحقق اهداف پیش روی این بخش که همانا ایجاد اشتغال،‌ درآمدزایی، آبادانی و سربلندی برای این مرز و بوم است، خواستارم.

توفیق و برکت روزافزون را از خداوند یکتا برای تک تک شما عزیزان و خانواده ارجمند مسئلت دارم.

مهدی کرباسیان
معاون وزیر و رییس هیات عامل ایمیدرو

18 شهریور 1397

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده