تاریخ: ۱۷ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۲:۲۹
بازدید: ۳۷۴
کد خبر: ۲۶۰۹۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
با حضور مقامات عالی کشور؛

امروز؛ افتتاح نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران

می متالز - نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و شماری از مقامات عالی کشور امروز صبح، افتتاح می‌شود.
امروز؛ افتتاح نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران

به گزارش می متالز به نقل از خبرگزاری صداوسیما از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران؛ ­­این مراسم از ساعت ۹ صبح امروز 17 دی 1397، در محل نمایشگاه‌های برج میلاد تهران و با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، خداداد غریب پور رئیس هیات­­ عامل ایمیدرو، جعفر سرقینی معاون معدن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت، مهدی الیاسی معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت فناوری ریاست جمهوری، محمود نیلی رییس دانشگاه تهران جمعی از روسای تشکل‌های زنجیره فولاد برگزار می‌شود.

طبق برنامه ریزی ها، ­ قرار است تفاهم نامه‌ای بین انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و مرکز تحقیقات و فرآوری مواد معدنی ایران امضا شود تا بر اساس آن، مرکز تحقیقات به عنوان پایلوت بومی سازی صنعت فولاد معرفی شود.

رونمایی از بانک اطلاعاتی تامین کنندگان زنجیره آهن و فولاد و اهدای جوایز به برگزیدگان بومی سازی از دیگر بخش‌های این جشنواره به شمار می‌آید.

نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران در ­­روز‌های ۱۷ تا ۲۰ دی ماه ۹۷ در محل نمایشگاه‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود که در آن دستاورد‌های صنعت فولاد در حوزه بومی سازی نیز ارایه خواهد شد.

جهت دریافت جزئیات و برنامه زمانبندی 30 کارگاه تخصصی نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران فایل های زیر را دانلود نمایید.

عناوین برگزیده