تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۱:۵۸
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۲۷۸۷۹
مهابادی:

ایران به دلیل پیروی از اندیشه‌های امام به قدرت منطقه تبدیل شده است

می متالز - مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران، گفت: امروز به دلیل چهار دهه پیروی از اندیشه امام (ره) ایران به قدرت منطقه تبدیل شده است.
ایران به دلیل پیروی از اندیشه‌های امام به قدرت منطقه تبدیل شده است

به گزارش می متالز، رحمت‌الله مهابادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد ورود امام خمینی(ره) به ایران با بیان اینکه در این چهل سال علی‌رغم تحریم‌های فلج کننده توانستیم در بسیاری از زمینه‌ها رشد و توسعه داشته باشیم، گفت: ایران در این چهل سال در بخش‌هایی از جمله بهداشت، کشاورزی، فناوری، هوا فضا، صنایع موشکی، هسته‌ای، دفاعی، نانو، بیوتکنولوژی، زیرساخت‌های ارتباطی و حمل و نقل از جمله جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی توسعه و پیشرفت چشمگیری داشته‌ است.

وی افزود: باید با معماری بنا‌ها به درستی آشنا شویم و بر اساس همان بنا موضوع انقلاب اسلامی را ادامه دهیم.

مهابادی با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب مبارزه با استکبار است، گفت: بنای انقلاب اسلامی بر مبنای اسلام، مبارزه با استکبار، معیشت مردم، توجه به مستضعفان و رفع فقر بوده است که خطوط اصلی جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران اظهار کرد: امام خمینی (ره) سیاست را از اخلاق و معنویت جدا نمی‌دانست و انقلاب را بر مبنای این سیاست ادامه داد و خدمت به مردم و حکومت اسلامی را هدف اصلی این حوزه بیان کرد.

وی بیان کرد: باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت آسیبی نرسد و این ملت با تقدیم چندین هزار شهید قصد داشتند که انقلااب را بر مبنای اسلام استوار کنند.

مهبادی گفت: امام خمینی (ره) اعلام کرده بود تا مادامی که ایمان در قلب شما است پیروز هستید، نه ظلم کنید و نه ظلم بپذیرید.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران، تصریح کرد: امروز به دلیل چهار دهه پیروی از اندیشه امام(ره) ایران به قدرت منطقه تبدیل شده است. 

نگران تحقیق و تفحص مجلس نیستیم

مهبادی درباره تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، گفت: این تحقیق و تفحص همچنان در جریان است و چند سؤال در ذهن نمایندگان مجلس مطرح بود که مرتبط با فعالیت‌های این شرکت در طول سال‌های گذشته بوده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: سؤالاتی که در جریان تحقیق و تفحص مطرح شده، به عملکرد این شرکت در دهه ۸۰ تاکنون بر می‌گردد و به پروژه‌های عمرانی مرتبط با بخش فرودگاهی مربوط می‌شود، اما عمده این سؤالات مربوط به زمانی است که من مدیرعامل شرکت نبودم، با این حال در جلسات کمیته تحقیق و تفحص حاضر شدیم و به سؤالات مطرح شده پاسخ دادیم.

وی با اشاره به توضیحاتی که در طول جلسات گذشته به نمایندگان از سوی مدیران شرکت فرودگاه‌ها داده شده، گفت: برگزاری چنین جلساتی یک روند معمولی است، با این حال ما به اقدامات خود ادامه می‌دهیم و از بابت تحقیق و تفحص نگرانی نداریم.

عناوین برگزیده