تاریخ: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۰۱
بازدید: ۸۰
کد خبر: ۲۸۰۷۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۲.۳ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در سبزوار محقق شد

‌می‌متالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: امسال ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در این شهرستان محقق شده، که بیانگر رشد شاخص‌های اقتصادی این منطقه است.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا پورکاویان روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان سرمایه‌گذاری در قالب ۱۵ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در بخش‌های مختلف صنایع، واحد‌های تکمیلی و فرآوری و غذایی در شهرستان سبزوار به ثمر نشسته است.

وی اظهار داشت: همچنین در قالب فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی شهرستان سبزوار در حوزه‌های صدور مجوز، امهال تسهیلات و جذب تسهیلات جدید بانکی بررسی شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: عمده فرصت‌های سرمایه گذاری در این شهرستان شناسایی شده است که این ظرفیت‌ها در قالب دفتر سرمایه گذاری به کارآفرینان معرفی می‌شود.

پورکاویان افزود: علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های شاخص صنعتی، ساخت و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان در سال‌های اخیر عملیاتی شده است.

سبزوار که در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع شده، دارای ۲ شهرک صنعتی با ۷۰ واحد صنعتی فعال است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

عناوین برگزیده