تاریخ: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۸:۳۳
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۲۸۷۴۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عضو کمیسیون کشاورزی

احیای وزارت بازرگانی به صلاح کشور نیست

می متالز - عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن مخالف با تشکیل وزارت بازرگانی گفت: بر هم زدن ساختار اداری کشور، هزینه و زمان زیادی را تلف خواهد کرد و امیدوارم این موضوع مجددا در مجلس مورد بررسی قرار نگیرد.
احیای وزارت بازرگانی به صلاح کشور نیست

به گزارش می متالز، محمد شاعری عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی درباره دور جدید تلاش های دولت برای تشکیل وزارت بازرگانی گفت: بنده شدیداً مخالف تشکیل وزارت بازرگانی هستم و اعتقاد دارم تغییر ساختار وزارت صنعت، معدن و تجارت به صلاح کشور نیست.

وی ادامه داد: دولت به جای این تصمیمات هزینه‌بر، تلاش بر انجام وظیفه قانونی خود داشته باشد. در شرایط فعلی، وزارت صنعت، معدن و تجارت دچار مشکلات مدیریتی است که باید برای آن‌ فکری شود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه وضعیت فعلی بازار به دلیل ناهماهنگی‌های مدیریتی است، گفت: درحال حاضر وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت به صورت جداگانه درحال تلاش برای تنظیم بازار هستند ولی هماهنگی بین آن‌ها وجود ندارد. با برنامه‌ریزی‌های مناسب، هماهنگی بیشتر و اجرای صحیح قانون تمرکز می‌توانیم از چالش‌های پیش رو عبور کنیم.

شاعری در پایان تصریح کرد: بر هم زدن ساختار اداری کشور، هزینه و زمان زیادی را تلف خواهد کرد و امیدوارم موضوع تشکیل وزارت بازرگانی مجددا در مجلس مورد بررسی قرار نگیرد.

عناوین برگزیده