تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۸:۳۷
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۳۰۸۷۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به 1950 نفر در اردوی جهادی درمانی صفاییه با حمایت مجتمع مس سرچشمه

می متالز - مدیرکانون بسیج جامعه پزشکی رفسنجان گفت: در اردوی جهادی درمانی شهر صفاییه که با همکاری بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، معاونت بهداشتی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی و با پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه و در اجرای طرح شهید دکتر رهنمون و با گرامیداشت ۶۵۰۰ شهید والامقام استان کرمان برگزارگردید، به 1954 نفر خدمات درمانی، پزشکی و دندانپزشکی ارائه شد.
ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به 1950 نفر در اردوی جهادی درمانی صفاییه با حمایت مجتمع مس سرچشمه

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، "محمدرضا کلانتری" اظهار کرد: در اجرای این طرح جهادی درمانی، 73 نفر ویزیت پزشک متخصص اطفال، 78 نفر ویزیت پزشک متخصص زنان و زایمان، 84 نفر ویزیت متخصص مغز و اعصاب، 80 نفر توسط پزشک متخصص داخلی، 39 نفر توسط روانپزشک و 457 نفر توسط پزشک عمومی ویزیت شدند.

وی افزود: در این طرح به 120 نفر خدمات دندانپزشکی شامل ویزیت، ترمیم و کشیدن انجام گرفت.

مدیرکانون بسیج جامعه پزشکی رفسنجان با اشاره به خدمات مامایی برای 57 نفر در اردوی جهادی درمانی صفائیه، افزود: همچنین ویزیت در منزل ۵۶نفر برای افراد سالمند و جراحی(ختنه) برای ۱۳نفر انجام گرفت.

کلانتری با اشاره به ارائه خدمات دامپزشکی برای 830 راس دام منطقه، یادآور شد: در قالب خدمات پرستاری خدمات تزریقات، سرم تراپی و نوار قلب برای 97 نفر و توزیع دارو به میزان 800 مورد صورت گرفت.

مدیرکانون بسیج جامعه پزشکی رفسنجان با بیان اینکه کلیه این خدمات رایگان بوده است، تصریح کرد: ارزش خدمات صورت گرفته در در اردوی جهادی درمانی صفاییه ۶۵میلیون تومان می باشد.

عناوین برگزیده