تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۴۱
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۳۱۴۲۷۷
سرویس خبر : زمین شناسی
با تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور صورت گرفت:

کتاب پارینه لرزه شناسی جایزه کتاب سال

‌می‌متالز - کتاب پارینه لرزه شناسی که به سفارش سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور انتشار یافته، به عنوان اثر شایسته تقدیر در چهلمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شناخته شده است.

به گزارش می‌متالز، این کتاب که برگردان پارسی از ویرایش سال ۲۰۰۹ کتاب پارینه لرزه‌شناسی نوشته جیمزمک کالپین از پیشگامان دانش زمین‌شناسی زمین‌لرزه در مطالعات برآورد خطر زمین‌لرزه است؛ با هدف دسترسی آسان و بهینه به بن‌مایه دانش روز جهان و شیوه‌نامه اجرایی مستند به نمونه‌های کارآمد بین‌المللی در این شاخه از علوم زمین منتشر شده است.

در بخشی از متن لوح تقدیر وزیر ارشاد به دکتر علیرضا شهیدی، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در خصوص چاپ این اثر آمده است:

براساس کوشش ارزشمندتان به سبب انتخاب کتاب"پارینه‌لرزه‌شناسی" به‌عنوان اثر شایسته تقدیر در چهلمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران ارج نهاده و مزید توفیقات شما را در عرصه علم و فرهنگ از درگاه خداوند متعال خواستارم.

شایان ذکر است، پارینه لرزه شناسی در قطع رحلی در ۸۱۵ صفحه در سال ۱۴۰۰ به سفارش سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور منتشر شده است.

با تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور صورت گرفت: کتاب پارینه لرزه شناسی جایزه کتاب سال

منبع: سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده