تاریخ: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۰:۵۷
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۳۲۳۰۹۰
سرویس خبر : متالورژی و مواد

حضور فعال شرکت ایران ذوب در نمایشگاه ایران کانمین ۲۰۲۳

‌می‌متالز - هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی، ماشین‌آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته (IRAN CONMIN) با برپایی غرفه‌ای توسط شرکت ایران ذوب از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۶ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران انجام شد. شرکت ایران ذوب اولین و برتریـن تولیـدکننـده انواع گلولــه‌هـای بالمیــل (آسیـا) و قطعات ضــدســایش و نســوز جهت صنــایع سیمـــان، معـــدن و فـولاد می‌باشد.

به گزارش می متالز، شرکت صنعتی و تولیدی ایـران ذوب متخصص در زمینه ریخته‌گری انواع گلوله‌های بالمیل (آسیا) جهت مصرف در صنایع سیمان، معدن و فولاد و نیز تولیدکننده قطعات فولادی و چدنی ضد سایش و نسوز، با بهره‌گیری از کارکنان متعهد و مجرب و تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته، یکی از شناخته شده‌ترین شرکت‌های ریخته‌گری کشور و از پیشگامان این صنعت است.

فعالیت این شرکت با اخذ پروانه بهره‌برداری از سال ۱۳۶۲ آغاز شد. شرکت ایران ذوب در سال ۱۳۷۰ و با توجه به نیاز مبرم صنایع سیمان کشور به قطعاتی نظیر گلوله، زره، دیافراگم، گریت کولر، زیگمنت، گریت بار و دیگر قطعات فولادی نسوز و ضد سایش، همکاری خود را با شرکت‌های سیمان و فولاد کشور آغاز نموده و با توجه به جلوگیری از خـروج ارز از کشور با استقبال گسترده این شرکت‌ها مواجه شد. این امـر موجب بومی‌سازی تولید این قطعات و خودکفایی کشور جهت تأمین گلوله‌ها و قطعات بالمیل (آسیا) شده و رشـد و توسعه اقتصادی کشور عزیزمان را به دنبال داشت.

شرکت ایران ذوب در اصفهان، مهد صنعت ریخته‌گری ایران، به ثبت رسیده و کارخانه آن در شهـرک صـنعتی اشترجان در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی اصفهـان و دفتر مرکزی آن در مرکز شهر اصفهـان واقع شده است. سهام این شرکت در سال ۱۳۹۱ به طور کامل توسط شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد خریداری شد. شرکت ایران ذوب هم اکنون به عنوان یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ توکا فولاد به حساب می‌آید.

در راستای بهبود عملکرد سیستم و بهره‌وری، شرکت ایـران ذوب موفق به استقرار سیستم‌های مدیریت، مدل تعالی سازمانی و مدیریت سبز و... نموده است که به عنوان نمونه در زیر آمده است:

۱- سیستم مدیریت یکپارچه (ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵, ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵, ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸)

۲- مدل تعالی سازمانی بر مبنای مدل اروپایی EFQM 

۳- گـواهینامه سیستم مدیریت کیفیت آزمـایشگاه و تـایید صلاحیت از طرف اداره کـل استاندارد و تـحقیقات صنعتی استان اصفهان به عنوان آزمایشگاه همکار

۴- سیستم ارزش برند بر مبنای استاندارد ISO ۱۰۶۶۸:۲۰۱۰

۵- کسب جایزه مدیریت سبز ایران (سطح تقدیر ۳)

۶- کسب عنوان واحد صنعت سبز توسط سازمان حفاظت محیط زیست ایران

۷- دریافت لوح تقدیر آموزش سبز از چهارمین دوره جایزه مدیریت سبز ایران

۸- کسب گواهی ثبت خود اظهاری محصول (به شماره ۳۹/۶۳/۰۰۰۰۳) از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران

۹- دریافت عنوان صادر کننده قابل تقدیر استان اصفهان

۱۰- کسب گواهینامه تائید صلاحیت همکار از مجتمع فولاد مبارکه

شرکت ایران ذوب تولیدکننده انواع گلوله و سیلپبس‌های بالمیل (آسیا) مواد و سیمان، تولیدکننده انواع قطعات ریخته‌گری فولادی و چدنی ضدسایش کروم‌دار مانند: زره و دیافراگم بالمیل (آسیا)، پـروانه و پوستـه پمپ‌های ضد سایش و ... و تولیدکننده انـواع قطعات ریخته‌گری فولاد نسـوز مانند: گریت بار، گریت کولر، انــواع بیلچه، لیفتر‌ها و سگمنت‌های کوره‌های پخت کلینکر و ... با آنالیز‌های مختلف است.

شرکت ایـران ذوب، رویکرد مشتری‌مداری نوین را به عنوان راهبرد محوری خود برگزیده است و بـرای تحقق آن از تمامی ابزار‌ها و امکانات در دسترس، استفاده خواهد کرد. بازاریابی هدفمند و مبتنی بر تعامل صحیح با مشتریان و خلاقیت و نوآوری، از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت است.

شرکت ایران ذوب با ارتباط تنگاتنگ با مشتریان شرکت، همواره سعی در اخذ سفارشات، شناسایی بازار‌های جدید داخلی و خارجی و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خـود دارد. این شرکت، تاکنون موفق به فروش محصولات خود، به تمامی کارخانجـات سیمـان کشـور و دیگـر کارخانجـات معتبر داخلی از قبیل فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، فـولاد هرمزگان، مس سرچشمه، چادرملو و. شده است.

شرکت ایـران ذوب هـمچنین محصولات خود را به کـشور‌های ایتالیا، آذربایجان، امارات، عراق، سوریه، ترکمنستان، ترکیه، ارمنستان، قطر و. صادره کرده است.

این شرکت با بـهره‌گیری از نـیرو‌های متخصص و همچنین نـرم‌افزار‌های شبیه‌سـازی فرآیند ریـخته‌گری و انجماد قطعات و طـراحی سه بعدی و نقشه‌کشی روز دنیا اقدام به طـراحی قـطعات با بهترین راندمان ریخته‌گری و عاری از هرگونه عیب داخلی و ظاهری می‌نماید. گواه این امر تأیید تـعداد زیادی از کارخانجات سیمان کشور مبنی بر پایین بودن نرخ سایش گـلوله‌های تولیدی شرکت ایران ذوب و با رکورد ۶/۳ گرم بر تن، است.

شرکت ایـران ذوب همچنین، توانایی طـراحی و ساخت کلیه قطعات لاینر و دیافراگـم‌های بدنه آسیا‌های سیمان و معادن، در ابعاد مختلف را دارا‌ست. همچنین این مجموعه با ابداع گلوله‌های چدن سفید توانسته است محصول قابل رقابتی را از لحاظ قیمت و کیفیت با گلوله‌های فورج، تولید و به بازار عرضه کند.

حضور فعال شرکت ایران ذوب در نمایشگاه ایران کانمین ۲۰۲۳

حضور فعال شرکت ایران ذوب در نمایشگاه ایران کانمین ۲۰۲۳

حضور فعال شرکت ایران ذوب در نمایشگاه ایران کانمین ۲۰۲۳

حضور فعال شرکت ایران ذوب در نمایشگاه ایران کانمین ۲۰۲۳

حضور فعال شرکت ایران ذوب در نمایشگاه ایران کانمین ۲۰۲۳

حضور فعال شرکت ایران ذوب در نمایشگاه ایران کانمین ۲۰۲۳

عناوین برگزیده