تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۷:۰۵
بازدید: ۷۸۷
کد خبر: ۳۲۷۸۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بالغ بر 786میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر پرداخت شد

می متالز - رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بوشهرگفت: در سال 97 تعداد 34 بنگاه اقتصادی در بخش های گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن جمعا به مبلغ بیش از786میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید از طریق بانکهای عامل استان پرداخت شد.
بالغ بر 786میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر پرداخت شد

به گزارش می متالز، سید حسین حسینی محمدی در اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال 98 افزود: از تعداد 61مورد متقاضی ثبت نام شده در سامانه بهین یاب؛ تعداد 1مورد در بخش گردشگری ؛ 27 مورد در بخش کشاورزی و 33درخواست دیگر در بخش صنعت و معدن متقاضی تسهیلات رونق تولید بوده است.

حسینی محمدی با اشاره به پیگیری های بعمل آمده در تسریع پرداخت ها از سوی بانکهای عامل استان عنوان کرد: از مجموع 61 مورد ثبت نام در سامانه بهین یاب تعداد 60مورد در کمیته فنی بررسی که تا کنون 41 مورد به بانکهای عامل جهت پرداخت تسهیلات ارجاع که از این تعداد فعلا 34 مورد آنها جمعا به مبلغ 786هزارو 787میلیون ریال ازسوی بانک های عامل پرداخت و مابقی در دست اقدام می باشند.

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان بیان کرد: با وجود تلاش ها و همکاری برخی دستگاههای اجرایی استان به ویژه استانداردلسوز بوشهر؛ استان بوشهر در بین دیگر استانهای کشورموفق به کسب رتبه 18 در میزان پرداخت تسهیلات بانکی طی سال 97 شده است.

عناوین برگزیده