تاریخ: ۲۲ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۱۷
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۳۲۹۹۵۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در افتتاحیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران؛

قرارداد ایمپاسکو با دانشگاه صنعتی اصفهان در بازیافت لاستیک‌های معدنی امضا شد

‌می‌متالز - قرارداد تحقیقاتی پژوهش و توسعه فناوری بازیافت لاستیک‌های فوق سنگین معدنی در افتتاحیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران و در بخش میز تعمیق ساخت داخل، میان شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و دانشگاه صنعتی اصفهان به امضا رسید.

به گزارش می‌متالز، علی صفرزاده رییس هیات مدیره شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در افتتاحیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با دانشگاه صنعتی اصفهان قرارداد بازیافت لاستیک‌های فوق سنگین معدنی را به امضا رساند.

این قرارداد در راستای بومی‌سازی فرآیند‌ها و تجهیزات و در جهت ماموریت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در خصوص حفظ و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی و استفاده اقتصادی از باطله‌ها و پسماند‌های معدن‌کاری در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مدیر پژوهش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، تکنولوژی مربوط به فرآیند بازیافت لاستیک‌های فوق سنگین تنها در اختیار تعداد معدودی از کشور‌های دنیاست و با انجام این پژوهش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیز به یکی از صاحبان این فناوری تبدیل شده است.

گفتنی است پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران صبح روز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه با حضور صنایع بزرگ فولادی و معدنی در سالن همایش‌های برج میلاد تهران آغاز به کار کرد و روز پنجشنبه ۲۱ دی‌ماه این جشنواره به پایان رسید.

منبع: تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمپاسکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
پنج ضلعی مخل فضای کار
وضعیت محیط کسب‌وکار در زمستان ۱۴۰۲ از نظر فعالان اقتصادی زیرمجموعه اتاق بازرگانی بررسی شد

پنج ضلعی مخل فضای کار