تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۰۶
بازدید: ۱۴۰
کد خبر: ۳۳۲۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان:

کمک 30 میلیارد ریالی اصناف، صنعت و معدن به سیل زدگان

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: تاکنون از طرف اصناف، صنعت و معدن این استان حدود 30 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی به سیل زدگان استان کمک شده است.
کمک 30 میلیارد ریالی اصناف، صنعت و معدن به سیل زدگان

به گزارش متالز، حسینقلی قوانلو، در رابطه با آخرین اقدامات صورت گرفته در این استان برای سیل زدگان گفت: اصناف، صنعت و معدن در استان گلستان تا کنون 26 میلیارد و 730 میلیون ریال کمک های غیر نقدی و 2 میلیارد و 730 میلیون ریال کمک های نقدی برای سیل زدگان ارسال کرده اند.

وی در خصوص اهم کالاهای ارسال شده تصریح کرد: تا کنون 500 میلیون تومان پوشاک، مواد شوینده، دمپایی، حوله، ست های بهداشتی زنانه ، مردانه و بچه گانه، 180 هزار پرس غذای گرم، نان، میوه شامل سیب و پرتقال، گونی برای ساخت سیل بند، انواع کنسروجات، آب معدنی، آرد، تره بار، ظروف یکبار مصرف، شیر، انواع لبنیات، پتو و ... ارسال شده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه خدمات به مردم و کالاهای اهدایی همچنان ادامه دارد، عنوان کرد: با گذر زمان نوع نیاز مردم و به دنبال آن نوع خدمات متفاوت شده است. به عنوان مثال کمک ها را از توزیع غذا، کنسرو و آب معدنی به سمت توزیع جیره خشک تغییر داده ایم.

 

اسکان 2400 نفر در ایت شرکت گلستان

وی تصریح کرد: 20 روز سالن سایت نمایشگاه بین المللی گلستان را به اسکان سیل زدگان اختصاص دادیم و در این مدت پذیرای 2 هزار و 400 نفر بودیم.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در خصوص شهرک صنعتی آق قلا گفت: شهرک صنعتی به غیر از یک خیابان و دو فرعی تقریبا خشک شده است. البته در همین خیابان هم واحدها در حال نظافت و آماده سازی برای آغاز کار هستند. امروز یک پمپ 100 کیلو واتی برای این خیابان کار گذاشتیم و امیدواریم تا دو روز آینده آب شهرک به طور کامل تخلیه شود.

عناوین برگزیده