تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۸
بازدید: ۸۳
کد خبر: ۳۳۲۴۳۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
سردار شاهوارپور:

شرکت فولاد خوزستان با وجود فشار تحریم توانمندی خود را نشان داد

‌می‌متالز - فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به اهمیت پروژه جاده قلعه چنعان به کانتکس که توسط فولاد خوزستان انجام شده است، گفت: شرکت فولاد خوزستان در شرایط سخت تحریم اقدامات مهمی برای حفظ چرخه تولید و صنعت انجام داده است.

به گزارش می‌متالز، سردار حسن شاهوارپور، در مراسم افتتاح پروژه جاده قلعه چنعان به کانتکس، به اهمیت این پروژه اشاره کرد و گفت: از شرکت فولاد خوزستان، به خاطر اینکه علاوه بر وظایف روزمره خود ـ در شرایط تحریم که دشمنان به منظور فشار بر نظام اقتصادی کشور ایجاد کرده‌اند ـ اقداماتی برای حفظ چرخه تولید و صنعت انجام می‌دهد، قدردانی می‌کنیم.

فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه شرکت فولاد خوزستان با قدرت و انرژی به تولید ادامه خواهد داد، افزود: اقدامات توسعه‌ای که شرکت فولاد خوزستان در دستور کار قرار داده، به همراه اقدامات محرومیت‌زدایی که مقام معظم رهبری بر همه مسوولان و نهاد‌ها فرض کرده، از اهمیت بسیاری برخوردار است و نشان از اراده قوی و تلاش برای پیشبرد اهداف ملی در برابر فشار‌های بیرونی است.

سردار شاهوارپور بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت استان خوزستان، صد‌ها پروژه آماده افتتاح هستند، گفت: روز‌های آینده نوید بسیار خوبی به مردم استان داده می‌شود و صد‌ها پروژه در مقیاس‌های مختلف با درایتی که مقام معظم رهبری و دولت خدمت‌گذار دارند، به بهره‌برداری می‌رسند.

وی به اهمیت امیدآفرینی و ضرورت پرداختن به آن توسط همه مسوولان اشاره کرد و گفت: دسترسی به فناوری ماهواره، همچنان مورد تاکید رهبری است و این دستاورد می‌تواند نشان‌دهنده توانایی کشور در حوزه فناوری باشد؛ هرچند که دشمنان ایران از جمله اسرائیل و انگلیس، از پیشرفت‌های کشورمان در حوزه هوافضا ناراضی هستند.

شاهوارپور با بیان اینکه هر کاری که به منظور خوشحالی مردم و امیدآفرینی انجام می‌شود، بسیار حائز اهمیت است، افزود: افرادی که احساس ناامیدی را ایجاد می‌کنند، به طور غیرمستقیم با دشمنان همراه می‌شوند.

فرمانده سپاه خوزستان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات بسیار مهم است و هر رأی از تک تک آحاد مردم تیری به قلب دشمن است.

وی افزود: مشارکت کمتر مردم در انتخابات، جبهه دشمن را قوی‌تر می‌کند و برعکس، مشارکت بیشتر مردم، دشمن را ناامید می‌کند.

سردار شاهوارپور در پایان از تمام مسوولان و فعالانی که در امور محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم مشارکت دارند قدردانی و بر اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در شهرستان کارون تأکید کرد و گفت: از مسوولان محلی و شهرداری درخواست می‌کنم در اولویت‌بندی پروژه‌ها، نیاز‌های واقعی و محرومیت‌های این منطقه را به‌خوبی مد نظر قرار دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده