تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۱۱
بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۳۳۸۷۹۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

فولاد خراسان، حامی صنعت استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی

‌می‌متالز - غرفه استان خراسان رضوی در ششمین نمایشگاه «توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران» با حمایت شرکت «مجتمع فولاد خراسان» آغاز به کار کرد.

به گزارش می‌متالز، در این نمایشگاه که آیین گشایش آن پیش از ظهر امروز هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور، برگزار شد، غرفه خراسان رضوی با محوریت زنجیره ارزش فولاد و نیز زنجیره گردشگری به عنوان دو توانمندی مهم استان بر پا شده است.

در این رویداد که از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است، صد‌ها بازرگان خارجی و صادرکنندگان‌مطرح کشور حضور دارند و ۸۰۰ شرکت برتر داخلی محصولات و دستاورد‌های کشور در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی را در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی را ارایه کرده‌اند.

خراسان رضوی علاوه بر زنجیره ارزش فولاد، قابلیت‌های استان در حوزه گردشگری و زیارت و نیز دو زنجیره جانبی «گیاهان دارویی» و «گوهرسنگ‌ها» را عرضه می‌کند.

غرفه خراسان رضوی که با همکاری روابط عمومی فولاد خراسان برپا شده است، در سالن (۴۱) پذیرای علاقه‌مندان، بازرگانان، فعالان اقتصادی و دیگر بازدیدکنندگان خواهد بود.

عناوین برگزیده