تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۲۲
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۳۹۳۸۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

تحویل گواهینامه‌های بین‌المللی ISO ۴۵۰۰۱-۲۰۱۸ و ISO ۱۰۰۱۵-۲۰۱۹ به ذوب آهن اصفهان

‌می‌متالز - استقرار و دریافت گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریتی و انطباق محصولات با توجه به تولید محصولات فولادی متنوع در ذوب آهن اصفهان و توان بالای صادرات این محصولات به اقصی نقاط دنیا، در دستیابی به اهداف و در نتیجه بهره‌وری سازمان، بسیار کمک کننده خواهد بود.

به گزارش می‌متالز، جلسه تعاملی نمایندگان موسسه بین‌المللی SGS با ذوب آهن اصفهان و تحویل گواهینامه‌های بین‌المللی ISO ۴۵۰۰۱-۲۰۱۸ و ISO ۱۰۰۱۵-۲۰۱۹ به ذوب آهن اصفهان با حضور ۴ تن از نمایندگان موسسه SGS دوشنبه ۱۰ اردیبهشت برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور محمد صدری مدیر کیفیت فراگیر، آرش شفیعی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی، تعدادی از سرپرستان و کارشناسان شرکت و نمایندگان موسسه SGS در محل سالن جلسات معاونت برنامه‌ریزی و توسعه تشکیل شد در زمینه روند استقرار و گسترش سیستم‌های مدیریتی در شرکت ذوب آهن اصفهان گفتگو و تبادل نظر گردید.

محمد صدری مدیر کیفیت فراگیر ضمن قدردانی از مدیر عامل و معاونین به منظور حمایت از برآورد الزامات سیستم‌های مدیریتی، بر ادامه همکاری کلیه مدیریت‌های سازمان در جهت دستیابی به اهداف مورد نظر این سیستم‌ها تاکید نمود.

وی گفت: استقرار و دریافت گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریتی و انطباق محصولات با توجه به تولید محصولات فولادی متنوع در ذوب آهن اصفهان و توان بالای صادرات این محصولات به اقصی نقاط دنیا، در دستیابی به اهداف و در نتیجه بهره‌وری سازمان، بسیار کمک کننده خواهد بود.

آرش شفیعی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی ذوب آهن اصفهان برآموزش مباحث کاربردی در سازمان، بالاخص شناخت و به کارگیری اصول سیستم‌های مدیریتی تاکید نموده و استفاده از استاندارد‌های مدیریتی را در اجرای فرآیند‌های سازمان بسیار موثر ارزیابی نمود. وی ضمن برشمردن اهم فعالیت‌های مختلف علمی وآموزشی در حال اجرا در مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی ذوب آهن اصفهان، این مدیریت را مدیریت شناسایی و تقویت شایستگی‌ها معرفی کرد.

مرجان کاشانی نماینده موسسه SGS ضمن اذعان به عملکرد خوب ذوب آهن اصفهان در راستای استقرار سیستم‌های مدیریتی و اخذ گواهینامه‌های معتبر در این زمینه، تلاش‌های این شرکت را در تحقق الزامات سیستم‌های مدیریتی قابل تمجید دانست و برآمادگی شرکت SGS در همکاری با ذوب آهن اصفهان تاکید نمود.

وی در پایان گواهینامه‌های سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی بر اساس استاندارد ISO۴۵۰۰۱-۲۰۱۸ و سیستم مدیریت کیفیت – آموزش مطابق استاندارد ISO ۱۰۰۱۵ – ۲۰۱۹ را تقدیم نمایندگان شرکت نمود.

تحویل گواهینامه‌های بین‌المللی ISO ۴۵۰۰۱-۲۰۱۸ و ISO ۱۰۰۱۵-۲۰۱۹ به ذوب آهن اصفهان

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده