تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۲۹
بازدید: ۳۸
کد خبر: ۳۳۹۷۳۳
سرویس خبر : انرژی
در نشست مشترک با معاون وزیر نیرو تاکید شد؛

برنامه‌ریزی جهت تامین ۱۰۰ مگاوات برق تا پیک ۱۴۰۳ از طریق نیروگاه‌های مقیاس کوچک

‌می‌متالز - در نشست مشترک فی‌مابین معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با معاون وزیر نیرو و مدیرعامل سازمان توانیر، بر برنامه‌ریزی جهت تامین ۱۰۰ مگاوات برق تا پیک ۱۴۰۳ از طریق نیروگاه‌های مقیاس کوچک تاکید شد.

به گزارش می‌متالز، در راستای رفع ناترازی برق در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور جلسه‌ای با حضور «فرشاد مقیمی» معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و «رجبی مشهدی» معاون وزیر نیرو و مدیرعامل سازمان توانیر در محل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی برگزار شد.

در این نشست انعقاد تفاهم‌نامه به مبلغ ٤٠٠٠ میلیارد تومان وفق بند (خ) تبصره (۷) قانون بودجه سال ١٤٠٣ در راستای کمک به طرح‌های برق رسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی مورد تأکید قرار گرفت.

تکمیل و به بهره‌برداری رساندن ۲۱ پست برق دارای تفاهم نامه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد (تا پایان سال ۱٤۰۲) با ظرفیت ٤۲۰ مگاوات و سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان از دیگر مصوبات این نشست مشترک بوده است.

برنامه‌ریزی جهت تامین و وارد مدارکردن ۱۰۰ مگاوات برق تا پیک ١٤٠٣ از طریق به بهره‌برداری رساندن نیروگاه‌های مقیاس کوچک نیز در این نشست مورد تأکید طرفین قرار گرفت.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده