تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۰۳
بازدید: ۳۹
کد خبر: ۳۳۹۷۷۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

به همت مجتمع مس شهربابک کارگاه آموزشی مدرسه دوستدار محیط زیست در کرمان برگزار شد

‌می‌متالز - هم‌زمان با هفته‌ی زمین پاک کارگاه آموزشی مدرسه‌ی دوستدار محیط زیست با حضور مدیرکل محیط زیست استان و مراقبین سلامت مدارس ناحیه یک و دو کرمان در اداره کل محیط زیست برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس شهربابک، مهندس گیلیاردی مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست مجتمع مس شهربابک در این کارگاه گفت: مجتمع مس شهربابک دومین مجتمع بزرگ شرکت ملی صنایع مس ایران است که در دو حوزه‌ی معدن و ذوب و پالایش مس فعالیت دارد.

وی ادامه داد: تلاش ما در این مجتمع این است که در کنار امر تولید و رونق اقتصادی و در قبال بهره‌برداری از منابع خدادادی، به همان میزان به ساحت این سرزمین خدمت کنیم.

مهندس گیلیاردی با اشاره به اهمیت آموزش محیط زیست برای نسل‌های اینده گفت: نسل باهوش آینده در معرض تهدیدات ناشی از تغییرات اقلیمی و مدیریت منابع است و ما معتقدیم فرهنگ‌سازی وآگاه‌سازی برای این نسل باید بیش از پیش انجام شود، در همین راستا برگزاری این گونه کارگاه‌های آموزشی را در دستور کار قرار داده‌ایم و امیدواریم با برگزاری این کارگاه‌ها بتوانیم قدمی هر چند کوچک در مسیر فرهنگ‌سازی برای ایجاد مدارس سبز و مدیریت پسماند برداریم.

کارگاه آموزشی "مدرسه‌ی دوستدار محیط زیست" به همت مجتمع مس شهربابک با حضور مراقبین سلامت مدارس ناحیه یک و دو شهر کرمان ودوستداران محیط زیست استان در سالن آمفی‌تئاتر اداره کل محیط زیست کرمان برگزار شد.

همچنین امکان شرکت در این کارگاه به صورت آنلاین برای مدارس مختلف شهر کرمان فراهم بود.

به همت مجتمع مس شهربابک کارگاه آموزشی مدرسه دوستدار محیط زیست در کرمان برگزار شد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده