تاریخ: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۰۵
بازدید: ۱۲۶
کد خبر: ۳۳۹۸۳۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد تاراز برگزار خواهد شد

‌می‌متالز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد تاراز چهارمحال از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی شهرکرد برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، استماع گزارش هیات مدیره و حسابرس و بازرس قانونی برای دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲، بررسی و تصویب صورت‌های مالی شرکت مربوط به دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲، تصمیم‌گیری در خصوص تقسیم سود، انتخاب بازرس قانونی و حسابرس برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفندماه ۱۴۰۳ و تصویب معاملات ماده ۱۲۹ قانون تجارت از جمله دستور جلسه‌های این مجمع عنوان شده است.

همچنین تعیین روزنامه کثیرالانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیات مدیره و تعیین پاداش هیات مدیره از دیگر عناوینی است که در این مجمع مورد طرح و بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است سهامداران می‌توانند با مراجعه حضوری به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شهرکرد واقع در میدان دفاع مقدس، جاده نمایشگاه بین‌المللی شهرکرد در این مجمع حضور یابند.

شایان ذکر است امکان حضور مجازی و آنلاین سهامداران در این مجمع از طریق وب‌سایت شرکت فولاد تاراز به نشانی tarazmetal.com فراهم شده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده