تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۳۷
بازدید: ۵۹
کد خبر: ۳۴۱۰۹۷
سرویس خبر : اجتماعی

آیین تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۲ و پیشکسوتان فولاد مبارکه برگزار شد

‌می‌متالز - آیین تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۲ و پیشکسوتان شرکت فولاد مبارکه شامگاه چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه با حضور خانواده‌های ایشان در باغ فردوس برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، علیرضا کاظمی، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه، در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: این مراسم، جشن خدمت است؛ جشنی که به یُمن عاقبت‌به‌خیر شدن کارکنان در یکی از شئون اصلی زندگی‌شان، جایی که کار خود را انجام داده‌اند، برگزار شده است.

وی همچنین ضمن قدردانی از خانواده بازنشستگان و پیشکسوتان فولاد مبارکه تصریح کرد: روانشناسان بر این باورند که در حوزه انسان‌شناسی اصلی‌ترین نیاز انسان تأثیرگذاری و زندگی بامعناست و رفاه و جایگاه و مقام در مراتب بعدی قرار دارند.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه گفت: ما نیاز به معنا را این‌گونه یافتیم که همکاران ایستادند، نیاز خود را ندیدند و نیاز سازمان را دیدند و این راه را دنبال کردند. همکاران در فولاد مبارکه با دیدن سختی کار عقب ننشستند و گردوغبار ناشی از فولادسازی و آهن‌سازی برایشان توتیای چشم بود. ما در دوره سی‌ساله دریافتیم که کار بامعنا در فولاد مبارکه جریان داشته است.

وی با بیان اینکه انسان‌هایی که می‌خواهند شاد باشند باید همواره بتوانند به این سؤال پاسخ بگویند که در جهان، در محیط کار خود و… چه کردند، افزود: همکاران ما همواره اهداف سازمان را پی گرفتند و مسیر ماندگار فولاد مبارکه را برای آینده خلق کردند و آن را ادامه دادند.

کاظمی با بیان اینکه پیشکسوتان و بازنشستگان، سرمایه‌های بهره‌وری دیروز و سرمایه‌های اجتماعی امروز فولاد مبارکه هستند، افزود: ما باید مراقب سرمایه‌های اجتماعی خود باشیم؛ چراکه این امر نقشی اساسی در حفظ و معرفی برند کارفرمایی ما در جای‌جای ایران دارد.

آیین تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۲ و پیشکسوتان فولاد مبارکه برگزار شد

آیین تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۲ و پیشکسوتان فولاد مبارکه برگزار شد

منبع: فولاد مبارکه اصفهان

عناوین برگزیده