تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۲:۱۵
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۳۴۱۲۸۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیام تسلیت مدیرعامل فولاد سنگان در پی شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهان ایشان

‌می‌متالز - علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان در پیامی شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ایران اسلامی زادگاه بزرگ مردان و زنان آزاده ایست که تقوای الهی و خدمت به خلق را عین ذات خویش می‌دانند. رئیس‌جمهور انقلابی شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، نمونه بارزی از مردان خدا بود که سراسر عمر خود را به خصوص در دوران ریاست جمهوری، وقف خدمت به ملت بزرگ ایران نمود.

انسانی وارسته که دعا‌های عارفانه اش، خدمات صادقانه اش و عروج عاشقانه اش، نامش را برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم جاودانه کرد. به راستی چه اجری بالاتر از شهادت برای خادم یک ملت است و چه تقدیری بالاتر از عروج به ملکوت اعلی به همراه همراهان پرتلاش و جهادیش، وزیر امور خارجه انقلابی شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان، که مرد میدان سیاست بود و خدمات ارزنده اش در تاریخ سیاست کشور به یادگار خواهد ماند. چه عمر مبارکی که با همرزم شهیدش سپهبد حاج قاسم سلیمانی و خدمت به امام رئوف حضرت علی بن الموسی الرضا (ع) بگذشت و چه رجعتی که حین خدمت به ملت بزرگ ایران آسمانی شد.

حادثه تأسف برانگیز و اندهبار شهادت رئیس‌جمهور انقلابی و همراهانش، قلب ملت بزرگ ایران را جریحه دار نمود. اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ فولاد سنگان، شهادت رئیس‌جمهور انقلابی، خادم الرضا (ع) و سید الشهدای خدمت، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و وزیر امور خارجه پرتلاش و جهادی کشور شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان امام جمعه محترم تبریز شهید آیت الله سید محمدعلی آل هاشم، استاندار فقید و جوان آذربایجان شرقی شهید دکتر مالک رحمتی و جمعی از خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی را خدمت مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده‌های داغدار این شهدای والامقام تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند منان، علو درجات و همنشینی با حضرت سید الشهدا امام حسین (ع) را برای آن بزرگواران مسالت می‌نمایم.

علی امرائی، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان

منبع: صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان

عناوین برگزیده